صفحات
شماره صد و بیست و چهار - ۲۲ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و بیست و چهار - ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

امریکا سوخت ماشین جنگی جنایت صهیونیست‌هاست
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: رئیس‌جمهور پیش از سفر به عربستان، دست روی یک نکته کلیدی گذاشت: آمریکا سوخت ماشین جنگی جنایت صهیونیست‌هاست. برای توقف جنگ، به‌جای پیغام و پسغام‌های ریاکارانه باید تزریق سوخت به ماشین جنایت متوقف شود.
این مهمترین و متفاوت‌ترین پیامی است که با صدای رسا در نشست ریاض بیان خواهد شد.
 
رئیسی با چفیه فلسطینی
وارد ریاض شد!
خانم فردوس از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: رئیسی روز شنبه با چفیه فلسطینی وارد ریاض شد! روزی هزاربار خداروشکر کنیم که مملکت‌مون از اون تفکر که میگه ما قرار نیست جای مستضعفان بجنگیم، نجات پیدا کرده و امروز سرمون بالاس که مثله حکام بی‌غیرت عربی نیستیم!
 
دیدار رئیس‌جمهور
با سران کشورهای
عربستان، مصر و سودان در ریاض
علی نادری مدیرعامل ایرنا در فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: پس از 10 سال، دیدار رئیس‌جمهور با سران کشورهای عربستان، مصر و سودان در ریاض. عملگرایی منطبق بر اصول انقلابی، پربازده‌ترین رویکرد در سیاست خارجی ماست. اما سیاست خارجی بزرگترین ضربه را زمانی خورد که به موضوع سیاست داخلی تبدیل شد. بانیان آن نگاه همچنان حاشیه می‌سازند و این نگاه دستاورد.

 

دکتر رئیسی تأکید کرد

تحریم ارتباط سیاسی و تجاری کشورهای اسلامی با رژیم جعلی

مینا رشیدی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: رئیسی: باید هرگونه ارتباط سیاسی و تجاری کشورهای اسلامی با رژیم جعلی قطع و کالاهاشون تحریم بشه!
دمت گرم مرد! با زبان بدن و نطقی گویا از خجالت حکامی که داشتن روابط با رژیم جعلی رو نرمالیزه می‌کردن دراومد.

 

راهکارهای رئیس‌جمهور ایران برای مسأله فلسطین

یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: راهکارهای دهگانه رئیس‌جمهور اسلامی ایران برای مسأله فلسطین در اجلاس کشورهای سازمان همکاری اسلامی:
اولین اقدام توقف کشتار غزه و پایان حملات کور است.
دوم رفع کامل محاصره و بازگشایی گذرگاه رفح با کمک برادران مصری همه سران اسلامی است.
سوم خروج فوری نظامیان صهیونیست از غزه.

 

سخنرانی کوبنده رئیس‌‎جمهور در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی

محمدی از کابران شبکه اجتماعی x با انتشار فیلمی از سخنرانی رئیس‌‎جمهور در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی در صفحه شخصی‌اش نوشت: یکی از محورهای اصلی و دقیق و نقطه‌زن صحبت‌های دکتر رئیسی در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی خطاب قراردادن امریکا به‌عنوان عامل اصلی این جنایات و آدم حساب نکردن اسرائیلی‌ها بود.

 

کدام را می‌پسندید؟
رها از کاربران فضای مجازی با مقایسه دو عکس در صفحه شخصی خود نوشت: تفاوت دیپلماسی مقاومت و دیپلماسی لیبرال را می‌بینید.
 
نهضت جهانی علیه اسرائیل
علی فرحزادی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: یک کشتی حامل محموله نظامی برای ارتش اسرائیل توسط حامیان فلسطین در استرالیا مسدود شد. کم‌کم اجماع جهانی علیه اسرائیل از شعار و تجمع به مرحله اقدام علیه منافع اسرائیل رسیده و در حال تکثیره، این میتونه تبدیل به یه نهضت جهانی بشه.

تبلیغ نوشابه‌های ایرانی به جای کوکاکولا در کویت
احمد قصری از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: وقتی دیپلماسی و میدان در کنار صنعت قرار گرفته باشه یک مرد کویتی میاد نوشابه‌های ایرانی رو به جای کوکاکولا معرفی میکنه، یعنی در کنار کیفیت، مسائل دینی و سیاسی هم مهمه!

جستجو
آرشیو تاریخی