صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • تاریخ شفاهی
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و بیست و پنج - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و بیست و پنج - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

ما مرد عمل هستیم

سمیه قنبری از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: سید حسن نصرالله حرف جالبی زد: ما اول عمل می‌کنیم بعد گزارشش رو میدیم توی سخنرانی‌ها چیزی گیرتون نمیاد...

 

استقبالی متفاوت از رئیس‌جمهور ایران در ریاض

علی نادری، مدیرعامل ایرنا در فضای مجازی با انتشار فیلمی از استقبال از دکتر رئیسی در نشست ریاض در صفحه شخصی خود نوشت: شیوه استقبال از رئیس‌جمهور ایران در مقایسه با رؤسای سایر کشورها در نشست ریاض کمی متفاوت بود.

 

توجه رسانه‌های کشورهای مختلف
به سخنرانی رئیس‌جمهور

سبحان برکتی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: اینکه سخنرانی رئیسی بین فعالان رسانه‌ای کشورهای مختلف مورد تمجید قرار گرفته، کارهای ابتداییش رو روحانی انجام داده بود فقط عکسش رو رئیسی انداخته.

 

با خدا باش
و پادشاهی کن

خانم‌ وفایی از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار عکسی در صفحه خود نوشت: کاسبی که عطر خدا از کسبش بلنده؛ نونش تو روغنه.

 

رشد 21 درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در نیمه اول امسال

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در نیمه اول امسال به بیش از ۲۴۳۶.۲ همت رسید که ۲۱.۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
 ۸۳.۷ درصد این تسهیلات به کسب و کارها و ۱۶.۳ درصد به مصرف‌کننده نهایی (خانوار) پرداخت شده است.

 

ذخایر ارزی بانک‌مرکزی در یکی از بهترین حالات ۵سال اخیر است

سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای با انتشار فیلمی که به وضعیت ارز و نظر برخی از اقتصاددانان پرداخته در صفحه خود نوشت: از همان ۳فروردین، اقتصاددان به استخدام درآوردند تا بر طبل انتظارات افزایش نرخ دلار بکوبند.
از دلار ۶۰تومانی بگیرید تا ۷۰هزارتومان را هم، حتی تا تابستان پیش‌بینی کردند. این درحالیست که ذخایر بانک‌مرکزی در یکی از بهترین حالات ۵سال اخیر است. حتی دوپینگ جنگ غزه نتوانست جهش ایجاد کند.

 

تخصیص ارزی ۵۲ میلیارد دلاری از ابتدای سال تا ۲۰ آبان

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه خود اعلام کرد: تخصیص ارز ۵۲ میلیارد دلار، تأمین ارز ۴۲ میلیارد دلار، سهم وزارت صمت ۲۶.۶ میلیارد دلار، سهم وزارت جهاد کشاورزی ۱۰.۴ میلیارد دلار، سهم وزارت بهداشت ۲.۷ میلیارد دلار (رشد ۳۶ درصدی تأمین ارز).

 

تحریم امریکا با دستان پُر  نزوئلا خنثی شد

سایت خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت:عبدالحمید شهرابی، کارشناس امریکای لاتین گفت: دولت ونزوئلا برنده مذاکره با امریکا شد زیرا علاوه بر اینکه اپوزیسیون را با خود همراه کرد، با کشورهای چین، روسیه‌ و ایران نیز ارتباط گرفت و در نهایت تحریم امریکا نیز به مدت ۶ ماه تعلیق شد.

 

نرخ بیکاری در کشور به طور میانگین
به ۷,۹ درصد رسید

علی صفایی از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: خبر خوب اینکه نرخ بیکاری در کشور به طور میانگین به ۷,۹ درصد رسیده و این آمار در نوع خودش بی‌سابقه است و یکی از مهم‌ترین علت‌هاش افزایش مشارکت اقتصادی و تلاش دولت در زمینه اقتصاد و اشتغالزایی بوده.

 

 هنر روایت‌سازی...

سجاد طاهری از کاربران شبکه اجتماعی x در واکنش به توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: خبر ادغام صندوق نفت که فیک بود اما هنر روایت‌سازی حاجی‌پور درباره نفت و پایداری را ببینید، از دو موضوع بی‌ربط قصه می‌سازد.
در این قصه‌ها یک زمان وزارت نفت خودِ پایداری است و زمانی پایدارچی‌ها می‌خواهند نفت را تصاحب کنند و هنوز نکردند. منافع، روایت‌ها را جهت می‌دهد می‌دانی؟

 

عزم جدی دولت سیزدهم در احیای  دیپلماسی فعال و تأثیرگذار در جهان اسلام

مصطفی رضایی از فعالان رسانه‌ای با انتشار چند عکس در صفحه شخصی‌اش نوشت: انسدادهای ایجاد شده در دیپلماسی منطقه‌ای طی سال‎های گذشته یکی پس از دیگری بازگشایی می‌شود.
دیدارها و رایزنی‌های مهم رئیس‌جمهور در حاشیه کنفرانس سازمان همکاری اسلامی نشان از عزم جدی دولت سیزدهم در احیای  دیپلماسی فعال و تأثیرگذار در منطقه و جهان اسلام دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی