صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • نگاه
  • اقتصاد جنگ
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و بیست و شش - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و بیست و شش - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

این طبل تو خالی است
فهیمه حاجی‌نصیری از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: ظریف رفته بود تحریم‌ها رو برداره. تحریم‌ها که برداشته نشد هیچ، حالا داره با تحریم شدنش شوآف می‌کنه!
 
تاریخ  تکرار می‌شود
علی فرحزادی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: با اینکه تا به حال هیچ مسئولی نپذیرفته که در جنگ اوکراین ما به روس‌ها پهپاد دادیم، جناب ظریف مشغول کد دادن به دشمن و هزینه‌تراشی برای نظام هستن! جالب اینکه تاریخ در حال تکرار است و سناریو همان شعار سال۸۸ : نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران!
 
شبکه تلویزیونی که تاریخ مصرفش تمام شد
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به خبر تعطیلی شبکه تلویزیونی من و تو در صفحه خود نوشت: این شجره خبیثه هم تاریخ مصرفش تمام شد؛ مشابه اربابانش که در طول این سال‌ها یکی یکی با رؤیای احمقانه براندازی نظام مقتدر جمهوری اسلامی، زیر خاک رفتند و خوراک مار و مور شدند و بعد از این هم خواهند رفت. پاینده باد جمهوری اسلامی ایران! زنده باد جبهه پر افتخار مقاومت!
 
مراقب باشید شیف دیلیت نشوید
احمد قصری از کاربران فعال شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: شبکه من‌وتو هر چی زور داشت زد که حکومت چنج کنن، نهایت خودشون شیف دیلیت شدن! این حذف، پیام قدرتمندی بود برای بقیه. اپوزیسیون دوزاری!

 

افزایش ذخایر ارزی در دسترس ایرانافزایش ذخایر ارزی در دسترس ایران

سیدمصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: صندوق بین‌المللی پول از افزایش ذخایر ارزی در دسترس ایران به بیش از ۲۱ میلیارد دلار در سال‌جاری میلادی خبر داد که ۱,۶ میلیارد دلار بیشتر از سال قبل است. همچنین این نهاد پیش‌بینی کرده این ذخایر در سال ۲۰۲۴ میلادی به ۲۴,۳ میلیارد دلار برسد.

 

فرودگاه جزیره کیش بعد از ۱۰ سال
به بهره‌برداری رسید

حمید لشگری از کاربران فعال در شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: دوبی و ابوظبی کم کم باید کاسه کوزه هاشونو جمع کنن؛ چون جزایر ایرانی دارن با قدرت پا به میدون میذارن. ترمینال هوشمند و ۳ هزار میلیاردی! فرودگاه جزیره کیش بعد از ۱۰ سال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

 

نظام اعتبارسنجی متناسب
با استانداردهای جهانی راه‌اندازی می‌شود

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه نظام اعتبارسنجی متناسب با استانداردهای جهانی راه‌اندازی می‌شود، گفت: مردم باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت کاملاً الکترونیک تسهیلات خرد را دریافت کنند. پوشش اعتبارسنجی در مدل جدید از ۳۰ به ۱۰۰ درصد و دقت از ۶۰ به ۸۸ درصد می‌رسد.

 

 ناکارآمدی دولت‌ها در بهینه‌سازی
نباید به حساب «تثبیت قیمت» فاکتور شود

احسان حسینی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: طبق آمار وزارت نفت، ناترازی گاز سالانه منجر به هدررفت ۸ میلیارد دلار سوخت مایع در نیروگاه‌ها می‌شود.
صادرات همین سوخت با یک تأخر زمانی، بودجه پروژه‌های بهینه‌سازی را تأمین می‌کند، بدون نیاز به اصلاح قیمت انرژی. ناکارآمدی دولت‌ها در بهینه‌سازی به حساب «تثبیت قیمت» فاکتور نشود.

 

 خداروشکر رئیس‌جمهور کشورم را
به شرافت و شجاعت می‌شناسند

الیاس توکلی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: خداروشکر که در دوره‌ای زندگی میکنم که رئیس جمهور کشورم را به شرافت و شجاعت معرفی می‌کنند نه به دیپلماسی لبخند و سایه جنگ و فقر!

 

لزوم تحریم تجاری
رژیم غاصب صهیونیستی
مصطفی رضایی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: یکی از مهم‌ترین پیشنهادات ۱۰ گانه‌ ایران در کنفرانس سازمان همکاری اسلامی، لزوم تحریم تجاری رژیم غاصب صهیونیستی بود. جا دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، واردات هرگونه کالای اسرائیلی از جمله کوکاکولا و پپسی را ممنوع اعلام کند.
 
ایتالیایی‌ها هم به مقابله
با اسرائیل برخاستند
یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار فیلمی در صفحه خود نوشت: ایتالیایی‌ها دو روزه که تو بندر جنوا تجمع کردن و مانع ارسال تسلیحات برای اسرائیل شدن. زنده باد!
 
آذربایجان و ترکیه در خدمت تأمین نفت اسرائیل
سایت خبری خط انرژی درفضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: ۴۳,۳ درصد از نفت اسرائیل به عنوان یکی از راهبردی‌ترین کالاهای مورد نیاز تل‌آویو توسط آذربایجان و از مسیر ترکیه تأمین می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی