صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • تحلیل
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و بیست و هفت - ۲۵ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و بیست و هفت - ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

هنرمندانی که با هنرشان
از مردم فلسطین حمایت می‌کنند
عبـدالمـجید خرقـانی از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار دو عکس در صفحه‌اش نوشت: باید خدا قوت بگیم به هرکسی که در عرصه هنر داره خودشو واسه مظلومان فلسطینی خرج می‌کنه.
اما یادمون نره این صحنه‌ها شاید برای ما نمایش باشه ولی برای کودکان غزه بخشی از زندگی روزمره هست زیر بمباران.
 
کودک‌کشی صهیونیست‌ها
با چراغ سبز  امریکا
احمد قصری از کاربران فضای مجازی با انتشار چند عکس در صفحه‌اش نوشت: ببینید صهیونیست‌ها چقدر بدبخت شدن که رفتن از چاله آسانسور بیمارستان شفا فیلم گرفتن میگن تونل حماس بوده! ولی همه این جنایات جنگی و حمله به مردم بی‌گناه و کودک‌کشی با چراغ سبز امریکا اصلاً امکان نداشت و فقط واقعیت خودشون رو بهتر به دنیا نشون میده.
 
 نقشه تراکم شرافت و شرارت
یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس نقشه‌ای در صفحه خود نوشت: نقشه تراکم شرافت و شرارت تو دنیا تا امروز این بوده. مقاومت در میدان کار خودشو داره می‌کنه، وظیفه ما اینجا تو رسانه اینه که برای بیداری اون مناطق خاکستری(بیطرف) تلاش کنیم.

 

تمدید معافیت تحریمی عراق
برای پرداخت بدهی ایران

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: امریکا معافیت تحریمی عراق را برای پرداخت بدهی ایران تمدید کرد. یک مقام امریکایی اعلام کرد ایالات متحده امریکا معافیت تحریمی عراق را برای ۱۲۰ روز دیگر تمدید کرده است که به دولت عراق اجازه می‌دهد بخشی از بدهی خود را به ایران پرداخت کند.

 

مذاکرات معاون ارزی بانک‌مرکزی در عربستان سعودی

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: معاون ارزی بانک مرکزی به منظور توسعه مناسبات ارزی - بانکی و دیدار و گفت‌و‌گو با همتای خود در بانک مرکزی عربستان سعودی به ریاض سفر کرد. هیأتی تخصصی محمد آرام را در سفر به عربستان سعودی همراهی می‌کنند.

 

۱۰ میلیارد دلار پول بلوکه شده در جیب ایران

تارنمای خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: واشنگتن فری‌بیکـــــــــن نوشــــــت که احتمالاً بایدن با دسترسی ایران به ۱۰ میلیارد دلار منابع مالی خود از محل صادرات برق به عراق موافقت کند. این معافیت به دولت عراق اجازه می‌دهد تا پول برق صادراتی ایران را به حساب‌های بانکی در اروپا و عمان واریز کند.

 

وضعیت سد چمشیر یک سال پس از آبگیری

محمد عنایتی نجف‌‌آبادی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: یک سال پس از آبگیری سد چمشیر، ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب (۴برابر سد لتیان) که پیش‌تر بدون استفاده به دریا می‌ریخت، پشت سد ذخیره شده و ۴۱۰ میلیون متر مکعب آب تنظیم شده نیز برای پایین‌دست رها شد. کیفیت آب پایین‌دست نیز در این مدت ۲۸ درصد بهبود یافته است.

 

حال خوب زاینده‌رود با افتتاح طرح آب شرب چهارمحال و بختیاری

تارنمای خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش با انتشار فیلمی از طرح آب‌رسانی چهارمحال‌ و‌ بختیاری نوشت: علیرضا الماسوندی، معاون مدیریت منابع آب ایران گفت: طرح آب‌رسانی چهارمحال‌ و‌ بختیاری جایگزین خط قدیمی تأمین آب از کوهرنگ می‌شود و با کاهش هدررفت ناشی از فرسودگی، سهم زاینده‌رود از منابع آبی افزایش خواهد یافت.

 

دهه ۹۰
«دهه تعطیلی اقتصاد ایران» بود
سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای با انتشار فیلمی درباره بخشی از برنامه سلام تهران درصفحه‌اش نوشت: در برنامه سلام تهران از دهه ۹۰ به‌عنوان «دهه تعطیلی اقتصاد ایران» گفتم؛ از رشد اقتصادی نزدیک به صفر؛ از عبرت شدن دولت روحانی و دل‌بستن به مذاکره با امریکا؛ از اینکه بریم مذاکره کنیم همه چی درست میشه اما همه چی بدتر شد!
 
فرار مالیاتی جرم است
یکی از فعالان فضای مجازی با اشاره به خبر هوشمندسازی مالیات ستانی در ایران در صفحه‌اش نوشت: یکی از طرح‌های هوشمند دولت رئیسی اصلاح نظام مالیاتی کشور بود که با اجرایی شدنش صدای خیلیارو درآورد از جمله اونایی که فرارمالیاتی داشتن!
قبلا رهبری از این اقدام تقدیر کردن و گزارش جدید صندوق بین‌المللی پول هم این اقدام رو تأیید کرده. مالیات فریضه‌ست، فرار مالیاتی جرم
 
تابلو چیست؟
اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: تابلو چیست؟
همزمان شدن تعطیلی منوتو به علت نداشتن بودجه با جنگ پرخرج اسقاطیل علیه مردم فلسطین!

جستجو
آرشیو تاریخی