صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • تاریخ شفاهی
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و بیست و هشت - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و بیست و هشت - ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

افتتاح‌ طرح‌های تکمیل شده
در دولت مردمی،
امید را به جامعه برگرداند
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور با انتشار فیلمی از استقبال‌ کم‌نظیر مردم چهارمحال وبختیاری از رئیس‌جمهور در صفحه خود نوشت: حمایت روبه‌رشد مردم از رئیس‌جمهور مردمی و استقبال‌ کم‌نظیر در سفرهای استانی نتیجه عمل به‌وعده‌ها توسط دولت‌صادق‌الوعد است. افتتاح‌های واقعی در این دولت، امید را به جامعه برگرداند. قوه مجریه با همه وجود قدردان حمایت‌های مردم عزیز ایران است.
 
خشم و تنفر و اتحاد جهانی
علیه رژیم اشغالگر
خانم فردوس از کاربران فضای مجازی با انتشار فیلمی در صفحه خود نوشت: ملبورن یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری و بنادر مهم استرالیاست که حامیان فلسطین اینطور مانع ورود ماشین‌های اسرائیلی شدند! شاید کمترین دستاورد طوفان‌الاقصی همین خشم و تنفر و اتحاد جهانی علیه رژیم اشغالگر باشه.
 
بزرگمردان کوچک
اعظم‌سادات سیدمؤمنی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: این روزها تو فلسطین چی می‌بینید؟ بزرگمردان کوچک

 

۶ ماه تا آغاز تبادل برق ایران و روسیه

تارنمای خبـــــــــری خــــــط انرژی در صفحه‌اش در فضای مجازی نوشت: وزارت نیرو گزارش داد، ظرف ۶ ماه آینده تبادل برق ایران روسیه و آذربایجان به‌صورت مشترک آغاز می‌شود. همچنین اتصال شبکه برق ایران و روسیه از دو مسیر ترکمنستان و ارمنستان در دست پیگیری است تا ظرفیت صادرات و واردات برق ارتقا پیدا کند.

 

آرامش در بازار ارز رشد در سرمایه‌گذاری خارجی را به‌دنبال دارد

ایبِنا تارنمای بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مسعود بنابیان عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: ایجاد ثبات و آرامش در بازار ارز می‌تواند باعث رشد چشمگیر در سرمایه‌گذاری خارجی شود، چراکه تکیه بر تثبیت و کاهش نوسان و اطمینان از حداقل ریسک در بازار می‌تواند رونق‌بخش عرصه تولید و اقتصاد باشد.

 

ایران می‌تواند رکورد فروش ماهانه در دوره دوم تحریم را بشکند

احسان حسینی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی با انتشار نموداری در صفحه خود نوشت: طبق آمار کپلر صادرات نفت ایران در ۱۵ روز ابتدایی نوامبر به مرز ۲ میلیون بشکه رسید. چند روز اخیر مشاور امنیت انرژی بایدن گفته بود، امریکا میزان فروش ایران را پایین می‌آورد!
ولی طبق نمودار، روند نزولی دو ماه قبل متوقف شده و ایران حتی می‌تواند رکورد فروش ماهانه را در دوره دوم تحریم بشکند.

 

مهم نظر مردم است نه عده‌ای اندک

نورا براتی از کاربران شبکه اجتماعی x در فضای مجازی با انتشار عکسی در صفحه خود نوشت: اینکه رئیس‌جمهور با مردم عادی دوست باشه از نگاه یه عده شوآفه ولی از نظر همون مردم یعنی عدالت
بله این انقلاب برای پابرهنه‌ها بوده و هست.

 

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه فرانسه با محوریت غزه

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: در ژنو گفت‌و‌گوی صریح و مهمی با وزیر خارجه فرانسه در خصوص تحولات فلسطین، موضوعات دوجانبه، کنسولی و چشم‌انداز روابط ایران و فرانسه داشتیم.
ضمن هشدار نسبت به تبعات استمرار جنایات جنگی در غزه، بر توقف فوری نسل‌کشی در غزه، ارسال کمک‌های امدادی و‌ تبادل اسرای غیرنظامی تأکید شد.

 

نهضت تکمیل، به ایستگاه چهارمحال و بختیاری رسید
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار فیلمی از استقبال مردم شهرکرد از رئیس‌جمهور در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: نهضت تکمیل، به ایستگاه چهارمحال و بختیاری رسید و مشکل آب استان که از اصلی‌ترین مشکلات مردم بود، تا حد زیادی رفع شد. یک استقبال به‌یادماندنی و کم‌سابقه مردم شهرکرد از رئیس‌جمهور، احساس وفای به عهد و وعده‌ها است.
 
دولت خادم مردم است
سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای با انتشار فیلمی از صحبت‌های یکی از اهالی شهر کرد در صفحه‌اش نوشت: بی‌بی‌گل در سفر قبلی رئیسی به چهارمحال و بختیاری به او نامه زد و از مشکلات خانه، آب، برق و... گلایه کرد. این بار که رئیسی برای بار دوم به این استان سفر کرده، مشکل خانه بی‌بی‌گل و ۴۳خانوار دیگر حل شده. دیگر مشکل آب، برق و جاده هم ندارند. انقلاب برای همین مستضعفان است و دولت خادم آنها.
 
نتیجه الوعده وفا
احمد قصری از کاربران شبکه اجتماعی x باانتشار فیلمی از سفر دکتر رئیسی به شهرکرد در صفحه خود نوشت: این تصاویر رو اگه دقیق نگاه نکنی با ۲۲ بهمن اشتباه می‌گیری، این مردم وقتی میبینن یکی هست که سر قولش باشه، اینطوری ازش استقبال میکنن، رئیسی سال قبل همین جا وعده داد پروژه‌های نیمه‌تمام رو به اتمام برسونه الان به وعده خودش عمل کرده!

جستجو
آرشیو تاریخی