صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • گفت و گو
  • تحلیل
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و سی - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و سی - ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

حفظ خط اصولى دفاع
از مستضعفین را نباید فراموش کنیم
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار فیلمی از دیدار رئیس‌جمهور با پیرمردی از شهروندان شهرکردی که به سختی خود را به جمع استقبال‌کنندگان از دکتر رئیسی رسانده بود، در صفحه شخصی خود نوشت: روحیه و در و دیوار خانه پیرمرد سند زنده این فرمایش امام است: تنها آنهایى تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بى‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلاب‌ها هستند. باید تمام تلاش‌مان را بنماییم تا خط اصولى دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم.
 
 حمایت ۴۰ ساله ایرانیان
از مردم مظلوم فلسطین
خانم فردوس از کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی از تجمع عظیم مردم در میدان انقلاب در حمایت از مردم مظلوم غزه در صفحه‌اش نوشت: مردم ایران ۴۰ ساله که پای آرمان فلسطین ایستاده‌اند...
 
تهران به پاخاست...
احمد قصری از فعالان رسانه‌ای با انتشار دوعکس از تجمع عظیم مردم در میدان انقلاب در حمایت از مردم مظلوم غزه در صفحه خود نوشت: هرچه بیشتر می‌کشند مردم بیشتری در دنیا بیدار می‌شوند...

بقای اسرائیل در گرو واردات کالا

تارنمای خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: محمد طاهر رحیمی کارشناس اقتصادی گفت: اسرائیل، رژیمی کاملاً وابسته به واردات کالاهای اساسی است و حجم واردات این رژیم سالانه به ۹۲ میلیارد دلار ‌می‌رسد؛ ترکیه تقریباً در تمامی حوزه‌ها به اسرائیل کالا صادر می‌کند و از عوامل بقای تل‌آویو محسوب می‌شود.

 

رئیس کل بانک مرکزی به تنهایی نمی‌تواند تورم را کنترل کند

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: حسین عبده‌تبریزی، تحلیلگر مسائل مالی اظهارداشت: رئیس کل بانک‌مرکزی به تنهایی امکان حل مسأله تورم را ندارد. ریشه عمده تورم در کشور ما کسری بودجه است و حل این موضوع فقط در اختیار رئیس کل بانک مرکزی نیست.

 

احیای سرمایه‌ ملی
پس از سه دهه

علی فرحزادی از کاربران فعال درفضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: یکی از بهترین دستاوردهایی که دولت رئیسی تا اینجا تو کارنامه خودش ثبت کرده همین احیای سرمایه‌های ملی هستش که از سه دهه پیش تا به حال به بهانه‌های مختلف راکد شده بودن.
قراره بعد از ۳۴ سال، پروژه بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار با ۳۰۰ تخت بستری افتتاح بشه.

 

تکمیل پروژه نیمه‌تمام دیگری با تلاش دولت مردمی

یکی از فعالان رسانه‌ای در شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: پروژه دیگری که کلنگ آن را اصلاحات به زمین زد و رئیسی آن را از خاک به طلا تبدیل کرد.
 بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار بعد از ۳۴ سال با پیشرفت ۷۴ درصدی رها شده بود، رئیسی نه تنها کارهای نیمه‌تمام دولت قبل را انجام می‌دهد بلکه کم‌کاری‌های ادوار گذشته را هم انجام می‌دهد!

 

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار گامی دیگر از سوی دولت در مسیر سلامت

حمیـد زمان از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی‌اش نوشت: افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار، درسالروز ولادت حضرت زینب(س) پس از۳۴سال توسط آیت‌الله رئیسی.
 گام بلندی دیگر ازسوی دولت مردمی در مسیر عدالت و سلامت. بیماران از این پس، از خدماتی که ازسوی بیمارستان در زمینه‌های کلینیکی، پاراکلینیکی و تصویربرداری ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد.

 

نسل‌کشی در غزه
به‌خاطر میادین گازی
یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار نقشه‌ای در صفحه شخصی‌اش نوشت: یکی از دلایل کودک‌کشی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه به‌خاطر میادین گازی هست که تو نقشه می‌بینید، این میدان بیش از یک تریلیون فوت مکعب است.
 
و بازهم یمنی‌ها!
نیره نوری از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: یک منبع نظامی یمنی به المیادین گفته: کشتی‌های اسرائیل چه در دریای سرخ باشن یا هر مکان دیگه‌ای، چه مقصد فلسطین باشه و یا هرمقصد دیگه‌ای، مورد نوازش موشک‌های ما قرار می‌گیرند!( تا باد چنین بادا:)
 
 در نهایت صاحبان
سرزمین فلسطین پیروزند
یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: بد نیست بدونید زمانی که امریکا به ویتنام حمله کرد حداقل ۲۷۰ میلیون بمب رو سر لائوس ریخت!!! یعنی اگر ۹ سال در طول ۲۴ ساعت هر دقیقه ۵۷ بمب مینداخت می‌شد ۲۶۵ میلیون! به عبارتی برای جمعیت ۲/۵ میلیونی لائوس به ازای هر نفر ۱۰۸ بمب ریخته بوده! ۲/۵ میلیون تن برای ۲/۵ میلیون نفر. اما در نهایت با فضاحت تمام شکست خورد و رفت. این بمباران اسرائیل بدتر از اون نیست در نهایت صاحبان سرزمین فلسطین پیروزند.

جستجو
آرشیو تاریخی