صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و سی و دو - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و سی و دو - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

حمایت افسر سابق اطلاعاتی امریکا از مردم غزه
حمید خراسانی از کاربران فضای مجازی با انتشار فیلمی در صفحه خود نوشت: این روزها با شگفتی‌هایی روبه‌رو میشیم که فکرش هم نمیکردی! حمایت یک افسر سابق اطلاعاتی امریکا از مردم غزه یکی از این شگفتی‌هاست. اسکات رایتر می‌گوید: این بزرگ‌ترین شکستی است که تاکنون رژیم صهیونیستی متحمل شده است و هنوز از آن اطلاعی ندارند.
 
فلسطینی‌ها تنها نخواهند ماند
نورا براتی از فعالان فضای مجازی در صفحه خود نوشت: رسانه‌های صهیونیستی به گفته وزیر دفاع این رژیم: از آغاز جنگ طوفان‌الاقصی، حزب‌الله بیش از ۱۰۰۰ موشک به سمت مرز شمالی شلیک کرده است؛ قابل توجه آنهایی که حزب‌الله را به انفعال در جنگ غزه متهم می‌کنند؛ هیچ یک از ارکان محور مقاومت، یاران مظلوم فلسطینی خود را تنها نخواهند گذاشت!
 
وضعیت بازار تجارت صهیونیست‌ها
سعید بامرام از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: یمن چند تا دیگه از این کشتی‌ها توقیف کنه، بازار تجارت خودروی صهیونیست‌ها هم میره هوا. نفت و... که جای خود دارد!

لاشه پهپاد می‌بینید یا آبروی ریخته شده امریکا؟
آزاده از کاربران فعال در فضای مجازی با انتشار عکسی در صفحه خود نوشت: آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، لاشه پهپاد MQ9 امریکاست که در سواحل سومالی پیدا شده؛ واقعیتِ تصویر اما، آبروی ریخته شده امریکاست که قابل بازگشت نیست! تصور کنید پهپاد فوق پیشرفته ۱۶ میلیون دلاری یانکی‌ها، توسط انصارالله که ۹ سال درگیر جنگ بوده ساقط شود و آنها هیچ پاسخی نتوانند بدهند!

 

کارنامه اشتغال دولت رئیسی

ســـــــیدمصطفی موســـــوی‌نژاد فعال رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: کارنامه اشتغال دولت رئیســــی؛ تعــــداد شـــاغلین بخش صنعت در سال ۱۳۹۰ حدود ۶,۸۰۰,۰۰۰ نفر بوده که در تابستان ۱۴۰۲ به بیش از ۸,۳۰۰,۰۰۰ نفر رسیده.
تعداد شاغلین صنعت از ابتدای دولت حدود ۴۰۰,۰۰۰ نفر افزوده شده. همچنین تعداد شاغلین بخش خدمات از ۹,۷۰۰,۰۰۰ نفر به بیش از ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ نفر رسیده است.

 

فعلاً امکان تک نرخی کردن ارز را نداریم

هفته نامــــــه تازه‌هــــــــای اقتصــــــاد در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: طهماسب مظاهری، رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: امروز به یکباره نمی‌توانیم ارز را تک نرخی کنیم و امکان ندارد در شرایط فعلی بتوان این کار را انجام داد، ولی پیشنهاد من این است که از ارز چند نرخی به سمت ارز تک نرخی حرکت کنیم.

 

سربازان عرصه دانش‌بنیان

خانم‌ وفایی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت:حضرت استاد وقتی میگن نوآوری و از اهمیتش حرف میزنن؛ ناخودآگاه یاد سربازای عرصه دانش‌بنیان انقلاب میفتم که بدون هیچ چشمداشتی پرچم کشور رو تو همه زمینه‌ها بالا میبرن. جوون ایرانی که خودتو انقلابی میدونی، سنگر امروز تو علم و دانشه رفیق:)

 

ضربه کرونا به رؤیای چینی‌ها

تارنمای خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: پایگاه Ibid گزارش داد، سرمایه‌گذاری چین در بخش انرژی کشورهای حوزه کریدور یک کمربند و راه (BRI) در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا سقوط کرده و ۵۰.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ کاهش یافت.

 

در زمان عصبانیت مراقب باشید گاف ندهید
مصطفی رضایی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی x در واکنش به خبر دروغ خبرآنلاین در صفحه خود نوشت: وقتی از تغییر و بهبود شرایط کشور به نفع مردم عصبانی باشید باید هم این‌گونه گاف‌های تاریخی بدهید:))
پ.ن: عصر ایران، اعتماد و انتخاب هم با انتشار این شاهکار خبرآنلاین، عصبانیتشان را فریاد زدند.
 
شجاعت مسئولان یمنی
رضا قاسمی‌پور از کاربران شبکه اجتماعی X در صفحه خود نوشت:سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت: براساس مسئولیت دینی، ملی و اخلاقی و با توجه به آنچه نوار غزه از تجاوزات اشغالگران و امریکا در معرض آن قرار گرفته، تمام کشتی‌های با پرچم اسرائیل را هدف قرار می‌دهیم. کاش حکام خودفروخته، کشورهای حاشیه خلیج فارس کمی از جسارت و شجاعت شما را داشتند.
 
یمنی‌ها اینجورین...
مهدی از کاربران فضای مجــــــــازی در صفحـــــه خود نوشــــت: یمنی‌ها اینجوریــــــــــن، همیشــه میزنن بعد بیانیه میدن. گاهـــــی بیانیــــه میدن بعدش میزنن، الانم که گیـــــر دادن به وحـــوش صهیونیسم ول کـــن هم نیستن:)

جستجو
آرشیو تاریخی