صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و سی و سه - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و سی و سه - ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

رژیم جعلی ماندنی نیست
سبحان برکتی از کاربران شبکه اجتماعی  x در صفحه شخصی خود با انتشار تصویری از شهدای خبرنگار نوشت: شما رفتید اما خبری که می‌خواستید برسونید رسید! این رژیم جعلی موندنی نیست.
 
صدای کَر کننده جنایات
رژیم صهیونیستی
حمیده از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: خبرنگارها رو کشتید که صدای جنایات‌تون به دنیا نرسه، اما بدونید مردمى با این روحیه، نه شکست مى‌خورند و نه نابود مى‌شوند!
 
تاکتیک و روش کار شیر بچه‌های یمنی
یکی از کاربران فعال در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: وقتی ازابتدا تا انتها به تاکتیک و روش کار شیر بچه‌های یمنی نگاه می‌کنی ناخواسته یاد حاج محمد ناظری میفتی. روحت شاد!

 

رشد نقدینگی از ۴۲,۸ درصد در انتهای دولت روحانی به ۲۶,۹ درصد در شهریور ماه امسال
در دولت رئیسی رسید

اگر روند مثل دولت دوازدهم ادامه داشت...

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: کاهش رشد نقدینگی از ۴۲,۸ درصد انتهای دولت روحانی تا ۲۶,۹ درصد شهریور امسال در دولت رئیسی؛ کار بزرگی در راستای کاهش تورم و ثبات اقتصادی شده، ولی این‌ سؤال ذهنم رو درگیر کرده که با سیستم قبلی این نمودار امروز چه عددی رو نشون می‌داد؟!

 

واکنش رئیس‌جمهور
به تحریف تاریخ آغاز جنگ
از سوی رژیم صهیونیستی

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: در اجلاس وبیناری روز سه‌شنبه بریکس، برخی سران در کنار محکومیت رژیم صهیونیستی، از ۷ اکتبر به‌عنوان اقدامی تروریستی یاد کردند. رئیس‌جمهور در سخنان خود به این مسأله واکنش نشان داد و این موضوع را تبیین کرد که مبدأ دانستن ۷ اکتبر برای آغاز جنگ، تحریف واقعیت و روایت ماجرا از پله چندم است.

 

ایران موتور محرک ائتلاف‌سازی ضدجنگ
علیه نسل‌کشی در غزه

عبدالرضا هادی‌زاده از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: خبرگزاری تاس روسیه می‌گوید نشست ویژه بریکس در مسأله غزه که روز سه‌شنبه برگزار ‌شد با ابتکار رئیس‌جمهور ایران بوده است. اجلاس اضطراری سران کشورهای اسلامی در ریاض نیز قبلاً با ابتکار و پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی برگزار شد. ایران موتور محرک ائتلاف‌سازی ضدجنگ علیه نسل‌کشی اخیر است.

 

ثبات قیمت دلار بین ۴۸ تا ۵۰ هزار تومان

ایبِنا تارنمای بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: مجید رضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از ابتدای سال؛ قیمت دلار بجز روزهای معدود در مابقی روزها بین ۴۸ تا ۵۰ هزار تومان بوده است. افرادی که دلار ۱۰۰ هزار تومان را پیش‌بینی می‌کردند نیز هم‌اکنون معتقدند قیمت دلار چندان مهم نیست، بلکه ثبات و قابل پیش‌بینی بودن اهمیت دارد.

 

خبرنگاران را می‌کشند چون از بیداری مردم جهان می‌ترسند!

فائزه طلایی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: دو خبرنگار در منطقه کاملاً غیرجنگی در جنوب لبنان مستقیم مورد هدف قرار گرفته و شهید شدند. کودکان مظلوم را می‌کشند چون از نسل بیدار کودکان می‌ترسند! خبرنگاران را می‌کشند چون از بیداری مردم جهان می‌ترسند!

 

سرمایه‌گذاری‌چینی‌ها در کارگاه‌های خانگی کشاورزی
علی فرحزادی از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار فیلمی از فرایند تولید علمی سبزیجات تازه در داخل یک کارگاه خانگی درچین در صفحه خود نوشت: براساس گزارشOECD، چین سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۸۵.۹ میلیارد دلار در یارانه کشاورزی هزینه کرد. سال ۲۰۲۲، ارزش تولید محصولات کشاورزی دراین کشور به حدود 8.44 تریلیون یوان رسیده است.
 
اشتغال‌های حبابی در امریکا
یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: به‌دلیل نرسیدن تقاضای خودروی الکتریکی به پیش‌بینی‌ها، شرکت فورد طرح کارخانه 3.5 میلیارد دلاری باتری خودروی الکتریکی را کنسل کرد.
٨٠٠ عدد به اصطلاح «شغل سبز» در امریکا، حبابی بود که ترکید.
 
77 درصد پیشرفت پروژه‌ را چطور با 90 درصد اشتباه می‌گیرید؟
علی نادری مدیرعامل ایرنا در صفحه شخصی خود با انتشار مدارکی از وضعیت ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار درواکنش به توئیت حسام‌الدین آشنا نوشت: پروژه‌ای که می‌گویند در 1400 به‌صورت 90 درصدی تحویل دادیم را یکسال بعد، شرکت ناظر با 77 درصد پیشرفت ارزیابی کرده، اینکه یکسال قبل چه بوده نمی‌دانم. ولی تعجب می‌کنم وقتی متولیان ماجرا خودشان سکوت کرده‌اند، دکترآشنا چرا سابقه علمی خود را هزینه این بازی کودکانه رسانه‌ای می‌کند؟!

جستجو
آرشیو تاریخی