صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و سی و شش - ۰۶ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و سی و شش - ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

آبادی و آزادی اینجا رویا نیست
حاجی محبی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی از لبخند کودکان در غزه در صفحه خود نوشت: بعد از این طوفان، آبادی و آزادی پدیدار می‌شود...
 
رهبران غزه به روایت تصویر
فاطمه بانو از کاربران فضای مجازی با انتشار چند عکس در صفحه خود نوشت: پیر خمین گفت: من شما بانوان رو به رهبری قبول دارم. رهبران غزه به روایت تصویر.
 
صف خرید مردم و حمایت
از مغازه‌دار مسلمان
متین از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود با انتشار چند عکس نوشت: لازم نیست حتماً مسلمان باشی، کافیه کمی وجدان داشته باشی؛ صف خرید مردم و حمایت از مغازه‌دار مسلمانی که مأمور امنیتی امریکا باعث آزار و اذیتش شده بود... این است وجدان‌های بیدار ضد اسرائیلی.

 

ثبات در بازار ارز تداوم خواهد داشت

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس کل بانک‌مرکزی اعلام کرد: با اجرای سیاست تثبیت، شاهد کاهش نرخ رشد نقدینگی و تورم هستیم.
امروز از بی‌نظمی در تخصیص ارز که در سال گذشته شاهد بودیم خبری نیست و نرخ ارز به ثبات نسبی رسیده است.

 

پیشرفت ایران در شاخص‌های ثبات سیاسی
و کنترل فساد در سال ۲۰۲۲

سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای با انتشار بخشی از برنامه سلام تهران از در صفحه‌اش نوشت: بوق‌های تخریبگر پیوسته از عدم ثبات سیاسی و بی‌توجهی به فساد روایت می‌کنند. اما بشنوید از بانک جهانی که این‌گونه گزارش می‌دهد:
ایران در شاخص‌های ثبات سیاسی و کنترل فساد در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال‌های قبل پیشرفت داشته است. نمودارها کاملاً گویاست.

 

کسری بودجه ۹,۵ میلیارد دلاری عربستان

یکی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی X با انتشار نموداری در صفحه خود نوشت: دیگه باید یه فکری به حال بدشانسیه این خودتحقیرای داخلی کرد؛ تازه داشتن الگوی توسعه جدید برامون می‌ساختن که خبر اومد کسری بودجه عربستان ۹,۵ میلیارد دلار شده:))

 

چرا نقدینه‌خواهی در کشور بالاست؟

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: قائم‌مقام بانک‌ مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی اقداماتی برای کنترل نقدینگی انجام داده و مسیری مطلوب را سپری کرده اما هنوز نقدینه‌خواهی به علت تورم زیاد است. نیاز‌های واقعی بنگاه‌ها به منابع را براساس اظهار خود آنها ثبت می‌کنیم؛ پس نقدینه‌خواهی بالاست.

 

شاهراه جدید پارسی در حال احیاست!

علی فرحزادی از فعالان شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: ریاض به دنبال تنوع روابط اقتصادی و افزایش درآمدهای غیرنفتی‌ست. سال2022 حجم تجارت سعودی با روسیه به1.6 میلیارد دلار رسید. محموله اخیر ترانزیتی از مرز اینچه برون با استفاده از حمل و نقل ریلی به بندرعباس و در ادامه از طریق دریا به عربستان ارسال شد. شاهراه جدید پارسی در حال احیاست!

 

جلوه‌ای از شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل
نیره نوری از کاربران شبکه اجتماعی x  با انتشار چند عکس در صفحه‌اش نوشت: اینجا بارسلوناست، زیباترین شهر جهان. شورای شهر بارسلونا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهرخواندگی خودشو با تل‌آویو بهم زد! بیداری جهانیان در قضیه فلسطین، جلوه‌ای دیگه از شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل است.
 
روایتی از ضربه‌فنی صهیونیست‌ها
علی مختارزاده از کاربران شبکه اجتماعی X در صفحه خود نوشت: کاهش ۱۱ درصدی شاخص بورس(۴۰میلیارد دلار)، توقف کامل صنعت گردشگری، توقف کامل بخش بزرگی از صنایع تولیدی، توقف کامل سرمایه‌گذاری(داخلی و خارجی)، هزینه روزانه ۲۴۰میلیون دلاری جنگ، تعطیلی کامل مدارس و شرکت‌ها، امتناع از جنگ روزانه ۴هزار سرباز و امتناع ۴۰۰خلبان از پیوستن به جنگ، آوارگی ۵۰۰هزار ساکن اسرائیلی، تبدیل تل‌آویو به شهر اشباح و شکست کامل پروپاگاندای رسانه‌ای و آگاه شدن مردم جهان از جنایات اسرائیل، گرایش بخش بزرگی از مردم دنیا به اسلام تحت تأثیر ایمان قوی فلسطینیان.اگر تعریف و تعبیر ضربه فنی صهیونیست‌ها غیر از این باشد، چیست؟

جریمه ۳۲ میلیارد دلاری کرسنت
هوا شد!
سایت خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: عدم پیگیری صحیح کرسنت می‌توانست ایران را با یک جریمه ۳۲ میلیارد دلاری مواجه کند اما با اقدامات صورت گرفته اساس پرونده کرسنت فروپاشید.
با پیگیری‌های حقوقی دولت، پرونده کرسنت به یک نقطه مثبت رسیده است.

جستجو
آرشیو تاریخی