صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • گفت و گو
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و چهل و دو - ۱۳ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و چهل و دو - ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

در انگلیس هم پرچم فلسطین بالاست

نورا براتی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: با اینکه در انگلیس اهتزاز پرچم فلسطین جرم‌انگاری شده ولی بسیجی‌های لِستر انگلیس با برافراشته کردن پرچم‌های فلسطین رو دیوار خونه‌هاشون نشون دادن با تمام وجود پای کار فلسطین موندن.

 

شکست مفتضحانه

محمــــــد عنــــــایتـــــــــی نجف‌آبــــــادی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: اجلاس تغییر اقلیم سازمان ملل قرار بود، اولین حضور رسمی صهیونیست‌ها پس از حمله به غزه در صحنه‌آرایی با حضور سران 170 کشور دنیا باشد اما لغو سخنرانی و بازگردانده شدن به تل‌آویو شکست مفتضحانه سیاسی برای آنها به ثبت رساند. آری، خدای مردم فلسطین بزرگ است...

 

اسرائیل، دروغگوی بزرگ

رها از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی‌اش نوشت: مهارت در دروغگویی یعنی فرمانده‌هات همشون تو ۷ اکتبر به درک رفته باشن ولی تو یکی یکی و با فاصله خبربه جهنم رفتنشون رو منتشر کنی. اگه امریکا شیطان بزرگه؛ اسرائیل هم دروغگوی بزرگه!

 

تداوم روند نزولی تورم
نقطه به نقطه تولیدکننده

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در شبکه اجتماعی x در صفحه‌اش نوشت: با اتخاذ سیاست تثبیت اقتصادی و کاهش نوسان نرخ ارز و همچنین ثبات قیمتی در واردات کالاهای اساسی، روند تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده با تنزل ۸ واحد درصدی از ۴۲,۴ درصد در اسفند ۱۴۰۱ به ۳۴,۴ درصد در آبان‌ امسال کاهش یافت.

 

قرار نیست از کارمندان و کارگران مالیات اضافه‌تری گرفته شود

سید مصطفی موسوی‌نژاد فعال رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش نوشت: این روزها برخی رسانه‌ها پشت نقاب ناراحتی برای مردم، یا با هدف حمله به دولت یا با هدف حمایت از فراریان مالیاتی به افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده حمله می‌کنند. در حالی که نه پایه مالیاتی افزوده شده، نه قرار است از کارمندان و کارگران مالیات اضافه‌تری گرفته شود.

 

تهران مازوت‌سوزی ندارد

سایت خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش گفت: در استان تهران و البرز به هیچ وجه مصرف مازوت در نیروگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و هر کسی ادعا می‌کند حتماً خبرنگاران از او مستندات بخواهند.

 

خط مترو پرند با دو مسیر مجزای رفت و برگشت افتتاح شد

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در واکنش به یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب و درخصوص افتتاح مترو پرند در صفحه‌اش نوشت: اینا میخوان رئیسی رو تخریب کنن ولی دارن گل به خودی میزنن! ابتدا در ادوار گذشته قرار بود فقط یک خط ۲۰ کیلومتری ساخته بشه، یعنی یک قطار بره همونم بگرده! چیزی شبیه به بقیه کارهای اصلاحات نصفه! رئیسی اومد و طرح رو اصلاح کرد و دستور ساخت مسیر برگشت هم داد و شد ۴۰ کیلومتر مسیر!

 

پهپاد عمود پرتاب
چمروش ۴ رونمایی شد

آرمان از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار عکسی از رونمایی پهپاد عمود پرتاب چمروش ۴ در صفحه‌اش نوشت: این پهپاد با قابلیت عمود پرتاب می‌تواند به راحتی از انواع شناورهای نیروی دریایی به پرواز درآمده و مأموریت‌های محوله را انجام دهد. درود بر ارتش مقتدر جمهوری اسلامی.

 

توسعه و پیشرفت در شهر پرند سرعت گرفت

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش با انتشار دوعکس نوشت: سال گذشته همین روزها این ساختمان‌ها در شهر پرند اسکلتی بیش نبودند، اما امروز به لطف خدا و تلاش همکارانم این واحدها در مراحل نهایی تکمیل هستند و آماده تقدیم به متقاضیان محترم.

 

 خبرهای خوب بشنوید

علی فرحزادی از فعالان شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت:
- راه‌اندازی اولین مرکز درمان ناباروری در مناطق محروم اسفراین
- بازگشت بیش از یک‌هزار هکتار زمین دولتی به بیت‌المال
- آغاز اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور
- ثبت رشد اقتصادی ۷.۵ % در نیمه اول سال
- ثبت جهانی ساجد تاریخی ایران

 

اجرای طرح ساماندهی مهاجران مجاز و اخراج مهاجران غیرمجاز

میرزایی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: در حالی‌که دولت داره طرح ساماندهی مهاجران مجاز و اخراج مهاجران غیرمجاز رو دنبال می‌کنه فعالیت اکانتای معلوم‌الحال برای تخریب دولت و بهم زدن امنیت جامعه و کشوندن اختلاف افغان وایران به کف خیابون نه تنها کمکی نمیکنه بلکه بازی تو زمین دشمنه. قطعاً اخراج غیرمجازها زمان‌بر هست.

جستجو
آرشیو تاریخی