صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • گزارش
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و چهل و سه - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و چهل و سه - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

انجام جنایات صهیونیست‌ها
در غزه با چراغ سبز امریکا

احمد قصری از کاربران فضای مجازی با انتشار نموداری در صفحه‌اش نوشت: تمام جنایات صهیونیست‌ها در غزه با چراغ سبز امریکا انجام میشه، اینم سندش که نشون میده چقدرش اقتصادیه چقدرش نظامی! حامیان مواضع امریکا در ایران نظری ندارن؟!

 

صهیونیست‌ها احتمالاً فعالیت در بندر ایلات را تعطیل می‌کنند

خبرگزاری فارس در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: روزنامه عبری گلوبس گزارش داد که جنگ دریایی یمن خسارت‌های شدیدی را به بندر ایلات وارد کرده و به همین دلیل مقامات رژیم صهیونیستی در حال بررسی تعطیلی موقت این بندر هستند.

 

پیروزی مردم غزه قطعیه

نیره نوری از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار عکسی در صفحه‌اش نوشت: مردم این باریکه سبز، ۷۵ ساله با جان و مال و همه زندگی‌شون مقاومت کردن و باخت ندادن. پیروزی مردم غزه قطعیه.

 

ارزهای محلی جایگزین دلار می‌شوند

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجـــــــازی در صفحه‌اش نوشت: محمدرضــــــــا فرزیـــــن، رئیس‌کل بانک‌مرکزی اعلام کرد: به تدریج ارز محلی را جایگزین دلار و یورو می‌کنیــــــــم و نمــــــونه این اقدام تخصیص دینار در ایام اربعین به زائران بود.
به همیــــــــن منظـــــــــور به دنبــــال جایگزینی ارز‌های محلی در تعامل با همسایگان ازجمله عـــراق، ترکیه و سوریه هستیم.

 

حقیقت چای تلخ ارزی

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: خود دولت فساد ۳.۵ میلیارد دلاری واردکننده چای رو کشف و با تمام افراد مرتبط برخورد کرده. حدود ۶۰ درصد واردات بی‌کیفیت انجام شده و ۴۰ درصد اصلاً واردات نشده. دلارها پر نکشیده و افراد خاطی در سطوح مختلف بازداشت و ممنوع‌الخروج شده یا اموالشون مصادره شده است.

 

دولت سیزدهم پیشگام
در کشف و مبارزه با فساد

احســـــــــان صالحـــی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: کشف فساد درپی گزارش مردمی، با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و کارمشترک نهادهای نظارتی دولت انجام و پرونده تحویل قوه قضائیه شد. این دولت نه‌تنها در برخورد با فساد خط قرمز ندارد، بلکه خود پیشگام کشف و مبارزه با آن است. از این نمد کلاهی برای جریانی که کلکسیونی از مفاسد زیر عبایش بود، درنمی‌آید.

 

گلوگاه فساد؛ «ارز ترجیحی» است

علی نادری،مدیرعامل ایرنا با انتشار ویدیویی در صفحه‎اش نوشت: این گزارش که مهرماه جاری پخش شد، پیگیری دولت در ماجرای چای را خیلی خوب نشان‌ داده. گلوگاه فساد؛ «ارز ترجیحی» است. فقط در یک سال دولت قبل ۱۸ میلیارد دلار تخصیص نامشخص داشت و حالا هم به این شکل.
فکت: آنهایی به آقای رئیسی بابت تعطیلی این‌ گلوگاه حمله کردند که منافع‌شان در برقراری آن بود.

 

 در صادرات نفت هیچ مشکلی نداریم

تارنمای خبری نود اقتصادی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: منصور شکراللهی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: به راحتی نفت می‌فروشیم و در صادرات نفت هیچ مشکلی نداریم. بهترین ارتباط را با کشورهای همسایه داریم و نیازی به رابطه با اروپایی‌ها نداریم.

 

نتیجه اعتراض ایران به حضور اسرائیل در اجلاس محیط زیست در امارات

محمدی از کاربران شبکه اجتماعی x   در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: وقتی از بازیگر تاثیر‌گذار منطقه صحبت می‌کنیم یعنی از قدرتی در منطقه صحبت می‌شود که استاد تغییر بازی‌ها است، (اعتراض ایران به حضور اسرائیل در اجلاس محیط زیست در امارات و ترک این اجلاس  موجب اخراج اسرائیل و توجه اعراب و جهان  به غزه شد.)

 

 رزمایش مشترک دریایی ایران و چند کشور دیگر بزودی برگزار می‌شود

نورا براتی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران اعلام کرد: بزودی رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه، چین، هند، برزیل، پاکستان، آفریقای جنوبی و عمان در خلیج فارس برگزارمی‌شود. اندر امتیازات عضویت در بریکس و مجامع بین‌المللی بدون چند کشور غربی اینه که چند جانبه حمایت میشی نه مثل برجام که فقط امتیاز بدی!

 

صید تازه یمنی‌ها

مهدخت از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود نوشت: صید تازه یمنی‌های عزیز در دریای سرخ.

جستجو
آرشیو تاریخی