صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • گزارش
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و چهل و هشت - ۲۰ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و چهل و هشت - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

دنیای فردا دنیای نبرد قدرت‌هاست، نه گفتمان‌ها...

خانم فردوس از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه شخصی خود نوشت: نه حمایت و اعتراضات مردم دنیا و نه درخواست ۲۷سازمان بین‌المللیِ حقوق بشری برای آتش‌بس و امدادرسانی فوری؛ سودی به حال مردم مظلوم فلسطین ندارد، در دنیایی که زور و استکبار حاکم است و امریکا برای سومین بار قطعنامه آتش‌بس را وتو می‌کند! قطعاً دنیای فردا دنیای نبرد قدرت‌هاست، نه گفتمان‌ها...

 

تعویض پرچم در نزدیکی
پل گلدن گیت

امیر سعیدی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود با انتشار دو عکس نوشت: طلوع خورشید طوفان‌الاقصی، شنبه (7 اکتبر) عالم گیر خواهد شد... رقص و تعویض پرچم در نزدیکی پل گلدن گیت از یک اتفاق بزرگ خبر می‌دهد...

 

بررسی آخرین تحولات رسانه
و نحوه پوشش جنگ غزه

علی نادری مدیرعامل ایرنا در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: هفته گذشته اجلاس مدیران رسانه‌های جهان به میزبانی شینهوا در گوانگژو برگزار شد. سخنرانان پیرامون آخرین تحولات رسانه و نحوه پوشش جنگ غزه صحبت کردند. تلاش من هم پرداختن به موضوع «اخبار جعلی» در این جنگ بود. در حاشیه اجلاس با مدیران ارشد رویترز، کیودوی ژاپن و واس عربستان دیدار کردم.

 

تأکید فرزین به توقف تخصیص ارز برای واردات چای

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش نوشت: دکتر فرزین کمتراز دو هفته بعد از ورود به ساختمان میرداماد در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی وقت، میزان ثبت سفارش‌ها برای واردات چای رو نامتعارف دونست و تخصیص ارز رو متوقف کرد.

 

ایران به جمع ۵ کشور دارنده
فناوری تولید داروی ضد سرطان پیوست

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: با رونمایی از داروی ضد سرطان سیکلوفسفامید توسط دانش بنیان‌ها، ایران به جمع ۵ کشور دارنده فناوری تولید این دارو پیوست. خداروشکر از تفکر آبگوشت بزباش عبور کردیم و به جمع ما میتوانیم پیوستیم.

 

شاهکار مهندسان ایرانی
در فاز۱۱ پارس جنوبی

احسان حسینی از فعالان رسانه‌ای در صفحه شخصی‌اش نوشت: شاهکار مهندسان ایرانی در فاز ۱۱ پارس جنوبی بدون کمک خارجی‌ها و انجام عملیات پیچیده برداشت سکوی ۳۲۰۰ تنی به قدری تحسین‌برانگیز بود که بعد از بی‌بی‌سی حالا روس‌ها هم به آن اذعان کردند. با کلیدواژه «شوخی روس‌ها» می‌توان روایت‌سازی جعلی و خودتحقیری کرد ولی واقعیت تغییری نمی‌کند.

 

کارخانه ایران تراورس
جان دوباره گرفت

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: با احیای کارخانه ایران تراورس یعنی کار ، نشد نداره، آقای رئیسی گفتند وظیفه همه ماست که واحد‌های صنعتی را که به هر دلیلی دچار وقفه شدند به چرخه تولید بازگردانیم و فعال کنیم.

 

ابتذال رسانه‌ای با رسم شکل!

احسان صالحی ، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در فضای مجازی در صفحه خود نوشت:
۱.فرق اختلاس و عدم رفع تعهد ارزی را نمی‌دانند.
۲.ده‌ها پرونده ارز4200 تومانی در دولت قبل و فروش در بازار آزاد را نمی‌بینند.
۳.در قضیه چای دبش، ارز ترجیحی داده نشده. ارز نیمایی بوده که ریال آن همان زمان به خزانه واریز شده و یکی از تخلفات عدم رفع تعهد ارزی است.

 

بدون برجام هم می‌شود
کشور را اداره کرد

سید مصطفی موسوی نژاد از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی با انتشار بخشی از برنامه سلام تهران در صفحه خود نوشت: رشد اقتصادی تابستان ۱۴۰۲ باز هم از ۷درصد عبور کرد. بجز تابستان ۱۳۹۵ در دهه ۹۰ که موقتاً فروش نفت بالایی داشتیم، تابستان ۱۴۰۲ با وجود تداوم تحریم‌ها و عدم تغییر شرایط FATF، بالاترین نرخ رشد اقتصادی از سال ۱۳۹۰ تاکنون بوده است. دیدید می‌شود بدون برجام هم کشور را اداره کرد؟

 

شما قضاوت کنید

الیاس توکلی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از کپسول زیستی پرتاب شده به فضا نوشت: نخست وزیر زمان شاه می‌گفت ما آفتابه هم نمی‌تونیم بسازیم. وزیر اصلاح طلب می‌گفت نهایت هنر ایرانی‌ها آبگوشت بزباشه. قضاوت با خودتون...

جستجو
آرشیو تاریخی