صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • بین الملل
  • صنعت و تجارت
  • گفت و گو
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و چهل و نه - ۲۱ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و چهل و نه - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

دورهمی در x

مبارزان یمنی مأموریت خودشون رو به درستی انجام دادن

الیاس توکلی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: مبارزان یمنی مأموریت خودشون رو به درستی انجام دادن! نتیجه عملیات‌شون هم اینه: وضعیت بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی
ورودی: صفر
تعداد ناوگان حاضر در بندر: 6 تا
حالا ناوهای آمریکایی هر چندتا موشک کروز یا پهپاد دلشون میخواد بزنن، مهم نتیجه کاره!

 

صهیونیست‌ها نگران از سفر رئیس‌جمهور ایران به روسیه

محمدی از کاربران شبکه اجتماعی x  در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: نتانیاهو طی یه تماس تلفنی با پوتین، همکاری و هماهنگی ایران و روسیه در قبال تحولات غزه رو خطرناک دونسته و از این حرکت و ابتکار عمل ایران و سفرش به روسیه انتقاد کرده. گویا نتایج این سفر یک روزه، صهیونیست‌ها و همفکرانش رو به شدت نگران کرده.

 

بیایید امسال کریسمس را کنسل کنیم!

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فضای مجازی با انتشار فیلمی در صفحه‌اش نوشت: این اینفلوئنسر آمریکایی، میگه داشتم فکر می‌کردم چه کاری از دست ما برمیاد؟! یک ایده‌ای دارم، بیایید امسال کریسمس رو کنسل کنیم! با برگزار نکردن کریسمس خریدی هم انجام نمیشه و شوک بزرگی به شرکت‌ها و کمپانی‌های حامی اسرائیل وارد میشه.

 

مهار اسب سرکش نقدینگی در یک سال اخیر

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: رشد نقدینگی به‌عنوان متغیری تأثیرگذار بر نرخ تورم روند کاهشی به خود گرفته و در یک‌سال اخیر از ۳۴.۳ درصد به ۲۶.۴ درصد کاهش یافته است. نرخ رشد ۱۲ ماهه پایه پولی نیز در پایان مهرماه با ۲.۴ واحد درصد کاهش به ۳۹.۶ درصد رسیده است‌.

 

تلاش دولت
برای رشد اقتصادی

سیدمصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: حسن روحانی کاری کرد با زندگی مردم که سخت بشه جبرانش کرد! نرخ فقر که قبل از دولت روحانی حدود ۲۰ درصد بود، به ۳۱ درصد افزایش پیدا کرد. تلاش‌های اخیر فقط تونسته نرخ فقر رو از ۳۱ درصد به ۳۰ درصد برسونه. چند سال رشد اقتصادی بالا باید شکل بگیره و تورم به جای گذاشته شده کاهش پیدا کنه که اینو جبران کنه؟

 

تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی جزو اولویت‌های مهم کشوری است

علی مختارزاده از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی خود نوشت: شرکت‌های بیمه باید سالانه بخشی از درآمد خود را برای تأمین بودجه ایمنی راه‌ها به وزارت راه و شهرسازی پرداخت کنند. این مبلغ باید اضافه بر بودجه این وزارتخانه باشه. حل مسأله ایمنی راه، ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی جزو اولویت‌های مهم کشوری در مسیر کریدورهای بین‌المللی حمل ونقل است.

 

خبرهای خوب
در پی سفر فرزین
به مسقط در راه است

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در صفحه‌اش نوشت: فرزین وارد مسقط عمان شد. سفرها و رایزنی‌های ارزی رئیس کل بانک مرکزی از روسیه و امارات تا عمان و قطر ادامه دارد. خبرهای خوبی در راه است...

 

شناسایی ۱۳۰ هزار میلیارد املاک مازاد دولت

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: مجموع فروش اموال غیردولتی از سال ۱۳۹۸ تا پایان سال ۱۴۰۱ برابر با ۴.۹ همت و در سال ۱۴۰۲ حدود ۴ همت در راستای سیاست مولدسازی بوده است.

 

مدرن‌‌ترین فرودگاه کشور
را بشناسید

پایگاه خبری میز نیوز در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: از امروز تمام پروازها به و از کیش به ترمینال جدید و هوشمند این جزیره انجام می‌شود؛ یک فرودگاه شیک، به روز و مطابق با استانداردهای بین‌المللی که در همین چند ماه اخیر و بعد از تعطیلی پروژه در دولت قبل، با همت سازمان منطقه آزاد کیش بهره‌برداری شد.

 

 از سوی بانک مرکزی

ادعای تأمین کسری ارز ترجیحی
از محل خرید ارز با نرخ بالاتر  رد شد

ایبِنا رسانه بانک مرکزی درفضای مجازی درصفحه‌‌اش نوشت: بانک مرکزی اعلام کرد: ادعای تأمین کسری ارز ترجیحی از محل خرید ارز با نرخ بالاتر دروغ است. بانک مرکزی اطمینان می‌دهد که تا‌کنون حتی یک دلار هم با نرخ بالاتر از نرخ ترجیحی برای تأمین منابع ارز مورد نیاز خریداری نشده است.

 

از این رابطه گرم عصبانی هستید؟!

علیرضا‌گرایی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: نتانیاهو در گفت‌و‌گوی تلفنی با پوتین، از «همکاری خطرناک» مسکو و تهران انتقاد کرده. از این رابطه گرم عصبانی هستید؟! از این عصبانیت بمیرید...

جستجو
آرشیو تاریخی