صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • تحلیل
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بورس
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و پنجاه و شش - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و پنجاه و شش - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در X

حمایت امریکا از صهیونیست‌ها
رها از کاربران شبکه اجتماعی X در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: امریکا یه طوری بی‌هوا پشت صهیونیست‌ها تو این جنگ وایساد که صدای سناتورهای خودشونم دراومده. با پول اون‌همه سلاح و مهماتی که امریکایی‌ها در اختیار اسرائیل گذاشتن، میشه کل بی‌خانمان‌های امریکا رو خونه‌دار کرد!

اقتصاد دریایی اسرائیل فلج شده است
علی مختارزاده از کاربران شبکه اجتماعی X در صفحه خود نوشت: شرکت کشتیرانی هنگ‌کنگOOCL، شرکت کشتیرانی تایوانی Evergreen Line، شرکت British Petroleum سومین شرکت بزرگ نفتی جهان و شرکت کشتیرانی ONEسنگاپور تاکنون حرکت تمام کشتی‌های خود را در دریای سرخ به مقصد بنادر صهیونیست‌ها متوقف کردند. اقتصاد دریایی اسرائیل فلج شده و این یعنی زخم کاری.

اسرائیل گرفتار درتله جنگ فرسایشی
اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: امریکا و اسرائیل زمانی می‌خواستن ایران رو با پروژه مرگ باهزاران ضربه چاقو گرفتار کنن، حالا خودشون به وضعیت اره دچار شدن! نه حریف حماس میشن نه انصارالله؛ امریکا اگه در قبال یمن کاری نکنه آبروش رفته، اگرهم درگیر شه بامشکل بزرگتری مواجهه؛ اسرائیل هم درتله جنگ فرسایشی گرفتار شده!

 

امسال نوسان شدید نرخ ارز نداشتیم

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: امیر تقی‌خان تجریشی، کارشناس بازارهای مالی گفت: خوشبختانه در سال جاری شاهد نوسان شدید نرخ ارز نبوده‌ایم. اگر نرخ ارز به ثبات نمی‌رسید، تورم شدیدی را تجربه می‌کردیم. عدم نوسان قیمت ارز در بازار موجب خواهد شد تا اقتصاد ایران پیش‌بینی‌پذیرتر شود.

 

دولت دنبال فسادزدایی است
تا در بین مردم امیدآفرینی کند
احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: سنگ تمام و استقبال متفاوت مردم گلستان، تصویری عمیقاً ناامیدکننده برای شبکه فاسدی است که اخیراً همه توانش را برای فسادنمایی از دولت بسیج کرده. آقای رئیسی به این توطئه گریز زد و گفت دولت دنبال فسادزدایی است تا در بین مردم امیدآفرینی کند و دشمن با فسادنمایی، امید مردم را نشانه رفته است.

 

جمع صمیمی رئیس‌جمهور
و سربازان
حمید لشکری  از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس رئیس‌جمهور در جمع سربازان در صفحه خود نوشت: رئیس‌جمهور که به کرج اومد اونقدر به پادگان ما نزدیک شد که یکی از سربازا گفت شاید به ما هم سر بزنه اما به اتفاق گفتیم اصلاً امکان نداره، رئیس‌جمهور کجا سرباز کجا. حالا اما خیلیا از دیدن این صحنه (رئیس‌جمهور در جمع صمیمی سربازان گلستانی) شوکه شدن و دوباره بوی رجایی پیچید. راستی به رغم مشکلات حقوقامون هم ۲۰درصد بالا رفت.

 

بازدید رئیس‌جمهور از خلیج گرگان و آشوراده
نوید مستفیضی از کاربران فعال در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: بازدید میدانی همواره باید در برنامه یک مدیر ارشد باشد تا مسأله را از نزدیک لمس کرده و تصمیم بگیرد و پیگیری کند. رئیسی برای بازدید دست روی چالش می‌گذارد و فقط به گزارش‌ها بسنده نمی‌کند، رئیسی در سفر خود به گلستان به بازدید خلیج گرگان و آشوراده رفت تا از اصلاح یک تصمیم غلط زیست محیطی مطمئن شود.

تخصیص دلار ۲۸۵۰۰ تومانی به ۲۸ قلم کالا
خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: ۲۸ قلم کالا شامل دانه‌های روغنی، برنج، گندم، گوشت مرغ، کاغذ، ‌کنجاله سویا و... ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی دریافت می‌کنند. این درحالی است که در گذشته تنها ۵ قلم کالا ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند.

با وعده‌های رئیس‌جمهور مراوه تپه
نونوار می‌شود
خبرگزاری ایرنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس‌جمهور در جمع مردم مراوه تپه: برای راه‌سازی روستایی و شهری باید اصلاحاتی صورت گیرد و برای این کار اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده و برای نوسازی مدارس اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
 این منطقه، جوان بسیار دارد و برای مجموعه‌های ورزشی اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی درنظر گرفته شده است. برای لایروبی رودخانه‌ها نیز اعتبار درنظر گرفته شده است و اجرای طرح شبکه انتقال برق و خطوط انتقال برق نیز از مسائل مورد تأکید است.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی