صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و پنجاه و هفت - ۰۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و پنجاه و هفت - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

تقابل حوثی‌های یمن و امریکا در تنگه باب‌المندب

سایت خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: تقابل حوثی‌های یمن و امریکا در تنگه باب‌المندب می‌تواند تنش‌ها در خاورمیانه را افزایش و مسیر تجارت ۱۰ درصد نفت دنیا را مسدود کند.

 

فرار یهودیان اسرائیلی از نشانه‌های پیروزی خون بر شمشیر  است

محمد شیرازی از کاربران شبکه اجتماعی X در صفحه خود نوشت: از نشانه‌های پیروزی خون بر شمشیر در غزه اینکه از ۷ اکتبر تا به امروز یک میلیون نفر از یهودیان اسرائیلی، از اونجا فرار کردن که عمدتاً جوانانی هستن که نمیخوان تو این قتل‌عام‌ها شرکت کنن.

 

بدون «باب المندب» شریان اصلی کشتیرانی ایلات بسته می‌شود

میرزایی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: مدیر بندر ایلات گفت: فعالیت بندر ایلات تا ۸۵ درصد کاهش داشته و بدون «باب المندب» شریان اصلی کشتیرانی ایلات بسته می‌شه؛ حالا یه جوک بگم؟ خاورمیانه جدید نتانیاهو.

 

رهبر انقلاب: انتخابات پایه تحول است

خبرگزاری ایرنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رهبر انقلاب در دیدار مردم کرمان و خوزستان: برخی اسم تحول را می‌آورند اما عملاً چیزی که مقدمه حتمی تحول است یعنی انتخابات را مورد بی‌اعتنایی قرار می‌دهند.
صاحبــــــان دیدگاه‌هــــــای گوناگـــون سیاســـی، اقتصــــــادی و فرهنگـــــی می‌خواهند تحول ایجاد کنند به نفع دیدگاه خودشان، راه این امر برگزاری انتخابات است.

 

پرداخت وام قرض‌الحسنه
به ۱.۵ میلیون نفر در ۹ماه

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مدیر اعتبارات بانک مرکزی: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه سال‌جاری جمعاً ۱۸۳.۴ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۴ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

 

رشد اقتصاد ایران
برای چهارمین سال متوالی

علی فرحزادی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: برخلاف اون‌چیزی که رسانه‌های زنجیره‌ای شبانه‌روز از بحران در ایران شانتاژ می‌کنن گزارش بانک جهانی از اقتصاد کشور متفاوته:
- رشد اقتصاد ایران برای چهارمین سال متوالی
- افزایش صادرات نفت به بالاترین رقم از زمان خروج امریکا از برجام
- موفقیت ایران در کاهش انتظارات تورمی و ثبات نرخ ارز.

 

با درخواست رئیس‌جمهور از مجلس صورت می‌گیرد

تقویت اختیارات بانک‌ مرکزی در مدیریت بازار ارز

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجـــــــازی در صفحــــــه‌اش نوشـــت: رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار استرداد لایحه تقویت اختیارات بانک‌ مرکزی در مدیریت بازار ارز شد.
این کار به درخواست بانک مرکزی انجام شده، چرا که در قانون جدید بانک مرکزی، افزایش اختیارات برای مدیریت بازار ارز لحاظ گردیده است.

 

سامانه سوخت باید به‌روزرسانی شود

خبرگزاری فارس در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس پدافند غیرعامل: در ماجرای اختلال در سامانه سوخت ضد بدافزار مهاجم شناسایی شده که از جنس APT بود. سامانه سوخت قدیمی است و در برنامه بلندمدت باید حتماً به‌روزرسانی و نوسازی انجام شود.

 

تمام نقاط گلستان مجهز  به زیرساخت‌های فیبر نوری شدند

حمید لشگری از کاربران شبکه اجتماعی x در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: در سفر اخیر دکتر رئیسی به گلستان تمام نقاط این استان مجهز به زیرساخت‌های فیبر نوری شدن تا سرعت‌های چند ده برابری رو تجربه کنن. اتفاقی که به مرور توی تک تک استان‌ها میفته. اغراق نیست اگه بگیم این یکی از مهم‌ترین تحولات معاصر ماست که سکویی میشه برای جهش علمی و اقتصادی. جهرمی ژستشو می‌گرفت اما رئیسی انجامش داد.

 

استقبال گرم اهالی مراوه‌تپه
از رئیس‌جمهور

مصطفی رضایی از کاربران فعال شبکه اجتماعی X با انتشار چند عکس در صفحه شخصی‌اش نوشت: استقبال گرم و پرشور مردم روستای مرزنشین و اهل سنتِ مراوه‌تپه از رئیس جمهور. خادم و محبوب ملت که باشی از هر مذهب و قشر و فرهنگی قدردان زحماتت خواهند بود.

 

خشنودی مردم گلستان
از عملکرد دولت سیزدهم

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار چند عکس از استقبال مردم گلستان از دکتر رئیسی در صفحه شخصی خود نوشت: چرا مردم گلستان اینقدر پرشور به استقبال رئیسی آمدند؟ به خاطر آباد شدن خلیج گرگان، افتتاح طرح هزار میلیاردی فیبر نوری، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و برق‌رسانی، واگذاری ۳۵۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان، احیای ۱۲۸واحد تولیدی، صنعتی، اقتصادی و فعال شدن مجدد پروژه پتروشیمی گلستان بعد از ۱۷ سال.

جستجو
آرشیو تاریخی