صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و پنجاه و نه - ۰۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و پنجاه و نه - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

افزایش وام مسکن در سال ۱۴۰۳

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس: وام مسکن در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد. در حال حاضر با مشکل افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها روبه‌رو هستیم که با اجرای «طرح ملی مسکن» امیدوار به کاهش قیمت و اجاره‌بهای آن هستیم.

 

در مقابل ادعای بی‌اساس امارات باید موضع‌گیری جدی گرفت

علی مختارزاده از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: در مقوله موضع‌گیری اخیر روسیه در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی، اکثریت قریب به اتفاق سیاستمداران نسبت به روس‌ها موضع گرفتند، خیلی هم خوب، اما یک مطلب در این مسأله مغفول مانده، امارات فردا با یک کشور دیگر بیانیه می‌دهد و سیاستمداران ما نسبت به آن کشور هم موضع‌گیری خواهند کرد پس موضع‌گیری جدی در مقابل ادعای بی‌اساس امارات کجاست؟

 

کی ابرقدرته؟!

مهدی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی خود نوشت: یه جوک بگم؛ آمریکای مثلاً ابرقدرت برای رویارویی با یمن، دربه‌در به دنبال ائتلاف دریایی بین‌المللی! همپیماناش جرأت نمیکنن بهش بپیوندن؛ حالا کی ابرقدرته؟!

 

اتحاد رمز پیروزی یمن و فلسطین می‌شود

مهدی از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود نوشت: یمن و فلسطین با هم رژیم موقت را درهم خواهند شکست.

 

بانک جهانی:
درآمد سرانه ملی ایرانی‌ها ۳ درصد رشد کرد

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: ایران در میان ۱۲۳ کشور در رتبه ۶۱ از این نظر قرار داشته است. درآمد سرانه ملی ایرانی‌ها در این سال با افزایش ۱۵۶ دلاری معادل ۳ درصد نسبت به سال قبل از آن مواجه شده است.

 

ایران در سال ۱۴۰۲ چقدر نفت صادر کرده است؟

سایت خبری خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: طبق آمار مؤسسه کپلر، میانگین صادرات نفت ایران در سال جاری معادل
یک میلیون و ۳۳۳ هزار بشکه در روز برآورد می‌شود. در قانون بودجه ۱۴۰۲، رقم فروش نفت ۱,۴ میلیون بشکه در روز پیش‌بینی شده بود.

 

مالیات ۲۵ درصدی از خریداران طلا کذب است

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی با انتشار مصاحبه‌ای از یک بخش خبری صداوسیما در صفحه‌اش نوشت: سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات ۲۵ درصدی از خریداران طلا کذب محض است.

 

 تولید ۱۸هزار مگاوات ساعت برق
در نیروگاه ساغند یزد

احمد قصری از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: نیروگاه ۱۰ مگاواتی ساغند یزد در سال ۱۸هزار مگاوات ساعت برق تولید می‌کند. از مزیت‌های عمده این نیروگاه، تأمین برق واحدهای صنعتی و تجاری این منطقه است که به‌طور متوسط معادل تأمین برق برای ۶۰۰۰ هزار واحد مسکونی است.

 

مرکز مبادله ارز و طلا دست واسطه‌گر‌ها را کوتاه کرد

سلمان خمسه از کاربران شبکه اجتماعی X در صفحه‌اش نوشت: برای ثبات در بازار ارز نیاز داریم به همه تقاضای موجود از سوی بازارساز در بازار پاسخگو باشیم کار خوبی که این مدت انجام شد تأسیس مرکز مبادله ارز و طلا بود که پاسخگوی نیاز واقعی بازارساز شد و دست واسطه رو تا حد قابل قبولی از معاملات کوتاه کرد.

 

سناریوی دلار ۴۷ تا ۴۹ تقویت شد

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: با شکست دوباره مرز ۵۰ هزار تومانی دلار، فنی‌های بازار دیگر رسیدن به کف ۴۹ هزار تومان را دور از دسترس نمی‌دانند.
از نظر تحلیلگران تکنیکال، دلار نتوانسته کانال نزولی خود را ترک کند و احتمالاً بزودی به کف ۴۹ و حتی ۴۷ هزار تومان باز می‌گردد./تسنیم

جستجو
آرشیو تاریخی