صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و شصت و هشت - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و شصت و هشت - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

دردِ مشترک

محمدمهدی‌مصلحی از کاربران فضای مجازی با انتشار دو عکس در صفحه‌اش نوشت: کرمان و غـزه فرقی ندارد؛ دردمان مشترک است.

 

رد خون حادثه تروریستی کرمان به اسرائیل می‌رسد

فائزه طلایی از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه شخصی خود نوشت: داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله تروریستی رو برعهده گرفت!  اما رد خون از آستین کت اسرائیل می‌چکد، داعش همیشه بلافاصله مسئولیت جنایت‌هایش را به عهده می‌گرفت چرا این‌بار آنقدر با تأخیر؟! چرا صورت عاملان ترور را مات کرده؟! چون اسرائیل برای فرار از پاسخ سخت نیاز به گردنگیر دارد!

 

ژاکت صورتی و گوشواره قلبی ...

زهرا سادات خلیلى از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری در صفحه‌اش نوشت: در قسمت توضیحات لیست اسامی شهدای حادثه تروریستی کرمان نوشته بود: دختر ۲ ساله با کاپشن صورتی، تی‌شرت سبز چمنی،  شلوار مشکی،  ژاکت صورتی  و گوشواره قلبی ...

 

ما زنده‌ایم چون « آرمان ما » زنده است

حمیده از کاربران شبکه اجتماعی x  در فضای مجازی در پی توئیتی که به حضور پرشور مردم در محلی که روز قبل‌اش حمله تروریستی صورت اشاره کرده بود، در صفحه‌اش نوشت: ما اگر تمام شدنی بودیم، در کانال کمیل و شلمچه و فکه و اروند تمام می‌شدیم . ما زنده‌ایم چون « آرمان ما » زنده است.

 

 افزایش قیمت دلار آزاد مقطعی است

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رنجبرفلاح اقتصاددان: افزایش قیمت دلار آزاد مربوط به انتظارات منفی ناشی از بمبگذاری تروریستی کرمان و مقطعی و کوتاه‌مدت است.
 با شروع جنگ غزه دلار در مدت ۳ روز، ۳ هزار تومان بالا رفت اما در مدت کوتاهی دوباره به همان کانال ۵۰ برگشت./تسنیم

 

عیادت رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس‌جمهور از مجروحان حادثه تروریستی کرمان عیادت کرد. دکتر رئیسی در جریان این عیادت دستورات لازم برای به کارگیری همه توان و امکانات درمانی لازم را صادر کرد.

 

رئیسی: مردم کرمان
در آزمون‌ها درخشیدند

خبرگزاری ایرنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس‌جمهور در آیین تشییع شهدای جنایت تروریستی در کرمان: این مجلس، مجلس بسیار محترمی در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در کنار قدم‌های مجروح و آسیب‌دیده از ظلم دشمنان و عداوت اعدا و شرارت اشرار هستیم. مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی، در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف هستند که به خوبی در آزمون‌ها درخشیدند.

 

شهرک‌نشین‌های صهیونیستی
به هیچ قیمتی به خانه برنمی‌گردند!

اعظم سادات سیدمومنی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: از شروع عملیات طوفان‌الاقصی بیش از ۵۰۰ هزار نفر از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی خونه‌هاشون رو ترک کردند، رژیم صهیونیستی واسه برگشت می‌خواد بهشون پول بده ولی اهالی اونجا از ترس حماس قبول نمی‌کنند!

 

طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها

آخرین آمار مربوط به طرح ملی پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها نشان می‌دهد برای بیش از ۵ میلیون و ۱۹۱ هزار خانوار، پوشش ایجاد شده است.

 

تغییر قیمت حبوبات غیرقانونی است

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: وزارت جهاد کشاورزی: هرگونه تغییر یا افزایش قیمت حبوبات گرانفروشی است و برخورد خواهیم کرد. به دلیل اینکه حبوبات مصرف عموم جامعه و جزو کالاهای اساسی است، ارز آن از تالار ۲ به تالار یک باز‌می‌گردد.

 

طرح امنیت غذایی کودکان

حمید لشگری  از فعالان شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی خود نوشت: بعیده این طرحی که تازگیا شروع شده رو تو کشورای جهان اول هم بشه پیدا کرد: ۱۴۰ هزار بچه‌ی زیر ۵ سال که بر اساس کارت سلامتشون نیاز به تقویت دارن، یارانه میگیرن؛ دهک ۱ تا ۵ هر بچه ۱ میلیون؛ دهک ۶و۷ هر بچه ۶۰۰ هزار و دهک ۸ تا ۱۰ هم مشاوره رایگان. ایران قوی نیازمند نسل آینده‌ای قویه.

 

خطر ۱.۴ میلیون بمب خاموش در بافت فرسوده

باشگاه خبرنگاران جوان در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد سکونتگاه‌های حاشیه‌ای خاکی است، گفت: در کشور بیش از ۷۵ هزار هکتار بافت فرسوده و یک میلیون و ۴۰۰ هزار بنای ناپایدار در این مناطق داریم که بمبی خاموش برای ما به حساب می‌آید.

جستجو
آرشیو تاریخی