صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و شصت و نه - ۱۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و شصت و نه - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

پیش‌‌بینی کاهش دلار؛
مردم اسیر هیجانات نشوند

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: جیهانی، کارشناس بازارهای مالی گفت: در این هفته بازار ارز دوباره به ثبات می‌رسد و فقط مردم عادی گرفتار هیجان کاذب رسانه‌های مسأله‌دار، کانال‌های تلگرامی و دلالان می‌شوند و از آن‌ها توسط این گروه‌ها نوسان‌گیری می‌شود.

 

افزایش واردات آیفون ۱۳ به ایران با وجود توقف خط تولید

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: از خرداد سال قبل واردات آیفون‌ رفرش و ریپک بالای ۶۰۰ دلار از طریق رویه واردات در برابر صادرات خود آغاز شده ولی به نظر می‌رسد در این رویه به جای آیفون‌های نو، آیفون‌های کارکرده وارد می‌شود.

 

«پاسخ سخت»

نظریان از کاربران شبکه اجتماعی x  در فضای مجازی با انتشار عکسی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر در صفحه‌اش نوشت: این بار با دفعات قبل تفاوت داره؛ انتقام خون زنان و کودکان بی‌گناه را از این جنایتکاران خونخوار بگیرید.

 

پیگیری مصرانه مسئولان در خصوص حادثه تروریستی کرمان

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس‌جمهور: در جلسه شورای عالی امنیت ملی گزارش مسئولان درباره حادثه تروریستی کرمان مطرح شد و مصرانه موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

با اصلاح ساختاری سه‌ نظام بانکی، بودجه‌ای و مالیاتی اقتصاد کشور مثبت می‌شود

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: هنر سیاستگذار اینه که ذیل سیاست تثبیت اقتصادی، علاوه بر کنترل نرخ‌ ارز هم به‌سمت کاهش نقدینگی و مهار تورم حرکت کنه و هم رشد اقتصادی و تولید و اشتغالزایی رو تقویت کنه.
اگر اصلاح ساختاری سه‌ نظام بانکی، بودجه‌ای و مالیاتی با جدیت دنبال بشه، چشم‌انداز اقتصاد کشور مثبت خواهد بود.

 

افتتاح ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در زنجان

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت:  ۷ هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در زنجان همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان افتتاح شد. همچنین به طور همزمان به ۷۰۰ متقاضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، زمین واگذار شد.

 

اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر  با افتتاح مجتمع فولاد البرز غرب

حمید لشگری از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: یه سرباز تازه نفس دیگه از زنجان به لشکر اقتصاد مقاومتی ایران اضافه شد: مجتمع فولاد البرز غرب؛ به ارزش یکهزارو ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر افتتاح شد.

 

حل مسائل کشور با همت مسئولان و متخصصان

یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: آیا میدونستید کولرهای ایران توی تابستون به اندازه کل کشور صد میلیونی مصر برق مصرف می‌کنن؟
خبر خوب اینکه تازگیا دو تا خط تولید دانش‌بنیان توی مشهد و شهریار افتتاح شدن که الکتروموتورهای کم مصرف و راندمان بالا برای کولرهای آبی تولید میکنن. تک تک مسائل کشور قابل حله؛ همت میخواد.

 

 رکورد بی‌سابقه کاهش
نرخ بیکاری در یک سال گذشته

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: براساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در یک سال گذشته به کمترین میزان خود در سال‌های پس از انقلاب رسیده‌ است.

 

تحریم برندهای صهیونیستی اثرگذار است

احمد قصری از کاربران فعال رسانه‌ای در شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی خود نوشت: مدیرعامل مک دونالد میگه فروششون در خاورمیانه بخاطر تحریم مردم بعد از آغاز جنگ غزه، بشدت آسیب دیده!
کی میگه تحریم برندهای صهیونیستی اثری نداره؟!

 

موج‌سواری بر مشکلات مردم به‌دنبال افزایش نرخ ارز

یکی از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی  در صفحه‌اش نوشت: آلبرت بغزیان اقتصاددان: شاخص‌های اقتصادی تغییرنکرده و تصمیم جدیدی توسط بازارساز اتخاذ نشده که قیمت ارز افزایش یابد. افزایش دو درصدی قیمت نمی‌تواند انتظارات تورمی را افزایش و ثبات بازار‌ را از بین ببرد. برخی رسانه‌ها با موج‌سواری بر مشکلات مردم به‌دنبال افزایش نرخ ارز و ایجاد جو روانی هستند./فارس

 

شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شد

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: براساس نامه وزیر صمت به هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران، شکایت حسین سلاح‌ورزی رد شد و انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق بازرگانی در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی