صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هفتاد و چهار - ۲۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هفتاد و چهار - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

هیچ مشکلی در تجارت
ایران و عراق وجود ندارد

ایبِنا- رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: یحیی آل‌اسحاق؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق: در رابطه با تجارت ایران و عراق جای نگرانی نیست. مسئولین بانک‌مرکزی و فعالان اقتصادی ایران و عراق راهکارهای متناسب را در تقابل با اقدامات امریکا تنظیم می‌کنند.

 

جبهه مقاومت هیچ گاه نمی‌گذارد امریکا در امان باشد!

یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: چند سال پیش افتخار می‌کردیم که بعد از جنگ جهانی دوم تنها کشوری هستیم که امریکا رو زدیم! الان افتخار می‌کنیم که یکی از اعضای جبهه مقاومت امریکا رو می‌زنه!

 

حمایت از فلسطین در اسلو

محمدعلی سمیعی با انتشار فیلمی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: حمایت از مظلوم سرما و سختی نمیشناسه ؛حمایت از فلسطین در دمای ۸- اسلو پایتخت نروژ.

 

کاهش رشد نقدینگی نشان‌ از
جدیت دولت سیزدهم در مهار تورم دارد

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: کاهش قابل ملاحظه رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهر‌ماه سال 1400 به 27 درصد در آذر‌ماه سال 1402، نشان‌دهنده جدیت دولت سیزدهم در مهار تورم است. صندوق بین‌المللی پول و سازمان ملل نیز پیش‌بینی کرده‌اند تورم ایران در سال آینده به ۳۲.۵ و ۲۸.۶ درصد کاهش یابد.

 

خبر آمد خبری در راه است

متین از کاربران شبکه اجتماعی ایکس در صفحه خود نوشت: رزمایش بزرگ‌ترین کمک مؤمنانه با عنوان «کرامت علوی۲» به نیابت از ۲۴هزار شهید پایتخت در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت برگزار ‌شد.
۱۰۲۴ سری جهیزیه، ۱۲۴ هزار بسته معیشتی و ۲۴ هزار بسته لوازم‌التحریر، جمعه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۸ صبح، حدفاصل پل‌صدر تا میدان هفت‌تیر.

 

چای دبش تمام ارز گرفته شده را پس داد

نورا براتی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که چای دبش تمام ارز گرفته شده را پس داد و دولت بنا ندارد روی فسادها سرپوش بگذارد تا افرادی در حاشیه امن باشند. قطعاً این شیوه برخورد، مردم رو به آینده کشور امیدوار می‌کنه و فرصت رو از دست لاشخورهای مجازی و اونور آبی می‌گیره.

 

فاجعه قاچاق گازوئیل
در یک استان

نود اقتصادی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: محمد جعفری، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: روزانه فقط ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل از یک استان قاچاق می‌شود.

 

رشد ۲۶ درصدی تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی

 سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۹ماهه امسال ۳۸۶۱ همت است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۶.۴ درصد افزایش داشته است. از کل تسهیلات پرداختی، ۸۲ درصد به صاحبان کسب‌وکار و ۱۸ درصد به مصرف‌کنندگان نهایی (خانوار) تعلق گرفته است.

 

 هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مدیرکل بازرسی وزارت راه‌و‌شهرسازی گفت: بر خلاف اخبار منتشر شده در چند روز اخیر، هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و مرجع قیمت‌گذاری تنها شورای‌عالی هواپیمایی است. شرکت‌های هواپیمایی موظف به اعمال قیمت مصوب خرداد‌ماه سال ‌جاری هستند و در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

آخرین وضعیت کمبودهای دارویی

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: سازمان غذا و دارو اعلام کرد که میزان کمبودهای دارویی در آذرماه امسال ۹۹ قلم گزارش شده است. رفع این کمبودها تنها در حوزه اختیارات سازمان غذا و دارو نیست و باید ارز اروپا در اختیار حوزه دارو قرار گیرد که بتوان این داروها را تأمین کرد.

 

اعلام جزئیات ارز پرداختی
به وزارت بهداشت

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: بانک مرکزی از ابتدای سال‌ جاری تا ۱۹ دی‌ماه در مجموع معادل ۴ میلیارد و ۲۸۵ میلیون دلار ارز برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تخصیص داده که از این میزان معادل ۳ میلیارد و ۴۶۲ میلیون دلار آن تأمین شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی