صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گزارش
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هفتاد و شش - ۲۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هفتاد و شش - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

خروش مردم بحرین برای حمایت از محور مقاومت و فلسطینی‌ها

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار فیلمی در صفحه‌اش نوشت: وقایع غزه ثابت کرد که سیاست کثیف و پلید دولت‌های شیطانی غربی/عبری/عربی، نمیتونه تأثیری روی شرف و عزت و غیرت مردم آزاده‌ جهان داشته باشه.

 

یمن ائتلاف امریکایی را
در دریای سرخ به خاک سیاه نشاند

نیره نوری از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: ولی خودمونیم! یمن چنان ائتلاف امریکایی رو توی دریای سرخ به خاک سیاه نشونده که قدرت اول نظامی جهان مجبور شده برای حفظ آبروش توی منطقه، تیر و ترقه در کنه!

 

توقف جنگ در غزه راه‌حل
برقراری دوباره امنیت دریایی است

غزال از کاربران فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: امریکا با حمله به یمن مثلاً میخواد امنیت رو به تجارت تو دریاها برگردونه؟ اینکه یمن جلوی تردد کشتی‌های اسرائیلی رو میگیره فقط به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه است نه برهم زدن امنیت دریایی؛ تنها راهی که برای امریکا باقی میمونه اینه که دست از حمایت اسرائیل برداره و جنگ غزه رو متوقف کنه!

 

طحان نظیف: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا سه سال آینده اجرایی می‌شود

خبرگزاری ایرنا در فضای مجازی در صفحه‌ا‌ش نوشت: سید هادی طحان نظیفی، سخنگوی شورای نگهبان: حکم برنامه هفتم درخصوص متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ترتیباتی که پیش‌بینی شده، خلاف قوانین شرع و قانون اساسی تشخیص داده نشد.
براساس این قانون، ظرف ۳ سال آتی بازنشستگان باید ۹۰ درصد حقوق شاغلان را دریافت کنند. در خصوص مصوبه کاهش سن سربازی نیز با توجه به ابهاماتی که وجود داشت، مصوبه جهت رفع ابهام به مجلس برگردانده شد.

 

فرزین: سکه جدید بانک مرکزی وارد بازار می‌شود

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس کل بانک مرکزی: ضرب سکه جدیدی در دستورکار است که به بازار عرضه می‌شود؛ سکه‌های جدید بدون تاریخ و به‌صورت تمام بهار آزادی ضرب شده است. از روز گذشته عرضه طلا به بازار افزایش یافت. اقدامات اخیر باعث افزایش ذخایر ارز و طلای کشور شد.

 

دروغ‌های ایندیپندنتی!

سید مصطفی موسوی‌نژاد فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود نوشت: باز هم یک دروغ دیگه از ایندیپندنت که دیدم کانال مملکته هم بازنشر داده! نوشته یارانه افراد نیازمند قطع شده تا کسری بودجه تأمین بشه! در حالی که یارانه ۶۰هزار نفر از ثروتمندان دهک ۱۰ حذف شده و ۶۰هزار نفر از نیازمندان مشمول یارانه شدن. یعنی هیچ پولی هم برای کسری بودجه نرفته این وسط!

 

شایعه حذف برخی دهک‌های درآمدی

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان:
-۶۰ هزار خانوار از دریافت یارانه حذف شدند
- ۶۰ هزار خانوار جدید مشمول دریافت یارانه معیشتی شدند
- شایعه حذف دهک‌های هشتم و نهم درآمدی صحت ندارد
- جابه‌جایی افراد در دهک‌های مختلف بسیار اندک است

 

شوک ارزی جنگ یمن و امریکا گذرا است

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران: براساس تجربه چندماه اخیر، بانک مرکزی توانایی خوبی در کنترل بازار ارز دارد. افزایش نرخ ارز موقتی است و کنترل خواهد شد. اگر بانک مرکزی مداخله‌ منطقی کند، ما از این موج هم عبور می‌کنیم و مشکلی ایجاد نمی‌شود./ایسنا

 

اقرار به اقتدار ایران

خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: واشنگتن پست نوشت: حمله امریکا به یمن نشان داد اهرم سیاسی واشنگتن رو به کاهش، دیپلماسی آن ناکارآمد و اقتدارش مورد تمسخر قرار می‌گیرد. ایران میلیون‌ها بشکه نفت به چین می‌فروشد و تحریم امریکا بی‌اعتبار شده است و در حال حاضر ایران، خاورمیانه را راهبری می‌کند.

 

تکذیب توقف صادرات گاز
ایران به عراق

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز: طبق توافق ۲ ماه پیش، یکی از نقاط تبادلاتی، در ابتدای سال‌جاری میلادی به‌ منظور اجرای فرایند سنجش اندازه‌گیری دوره‌ای از مدار خارج و اکنون تعهدات توافق‌ شده از مسیر نقطه دوم در حال اجراست.

 

گوشه‌ای از اتحاد امت اسلام

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: در روزهای گذشته مک‌دونالد مالزی با طرح شکایتی از سازمان‌دهندگان کمپین انزوا، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل
 Boycott, Divestment and Sanctions )BDS) اعلام کرد که این شرکت به‌دلیل تبلیغات این جنبش 1.3 میلیون دلار ضرر کرده است.

 

دریافت سهمیه بنزین
مستلزم داشتن بیمه شخص ثالث

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت: سهمیه بنزین خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث تخصیص نمی‌یابد.

جستجو
آرشیو تاریخی