صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هفتاد و هشت - ۲۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هفتاد و هشت - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

پاسخ سخت

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فضای مجازی با انتشار چند عکس در صفحه‌اش نوشت: در حمله سپاه به اربیل یکی از مستحکم‌ترین مقرهای موساد که پوشش چند لایه داشته با خاک یکسان شده و چهار نیروی ارشد اطلاعاتی اسرائیل به هلاکت رسیدن. قدرت موشک ایرانی به قدری بوده که از بتن‌های قدرتمند ساختمان چندلایه عبور کرده و حتی زیرزمین رو شخم زده.

 

انتقام ایران از اسرائیل

خط انرژی در فضای مجازی به نقل از نورنیوز در صفحه‌اش نوشت: «پیشرو دیزایی»، مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را به عهده داشت که در حملات سپاه به اربیل عراق کشته شد. پیشرو دیزایی صاحب گروه فالکون بود. این تاجر کرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود.

 

حمایت از مظلوم در هر شرایط

نورا براتی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: انسانیت واقعی رو میشه توی مونترال کانادا پیدا کرد که حتی در دمای منفی ۷ درجه هم دست از حمایت مظلوم برنداشتن، نه اونایی که فقط ادعای انسانیت دارن!

 

دو حمله ارزی ناموفق برای بالا بردن نرخ دلار

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: وزیر اقتصاد با وجود اینکه از ابتدای امسال، حداقل دو حمله ارزی صورت گرفت که نرخ دلار ۵۰ هزار تومان سال گذشته را افزایش دهند اما به موفقیت نرسیدند.

 

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

پایــــــگــــــاه اطلاع‌رســــــــــانی دولـــــت جمهوری‌اسلامی‌ایران در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: در مذاکره بین وزیر راه و شهرسازی کشورمان با وزیر امورخارجه هند، توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار انجام شد. وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک حمل ونقل برای گسترش همکاری‌ها بین دو طرف، اظهارداشت: تشکیل این کمیته کاری موجب فعال شدن ظرفیت‌های ترانزیت و استفاده از کریدور شمال-جنوب خواهد شد. در این دیدار سوبرامانیام جایشنکار، وزیر امورخارجه هند بر آمادگی این کشور برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه‌های حمل ونقل و ترانزیت در ایران تأکید کرد و از مهرداد بذرپاش برای سفر به هند دعوت کرد.

 

ارز ۲۸۵۰۰ فعلاً تا پایان سال پابرجاست

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: علیرضا پیمان‌پاک، قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی: امسال ارتباط خیلی خوب ما با بانک مرکزی مسأله ارزی را حل کرد. ارز ۲۸۵۰۰ فعلاً تا پایان سال پابرجاست و تکلیف ارز ترجیحی پس از تصویب بودجه ۱۴۰۳ مشخص خواهد شد.

 

نخستین عرضه شمش طلا
در مرکز مبادله ایران از امروز

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ایران: نخستین عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی امروز چهارشنبه به صورت حراج حضوری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران از ساعت ۱۲ ظهر انجام خواهد شد. نحوه قیمت‌گذاری مبتنی بر سازکارعرضه و تقاضا و بسیار نزدیک به نرخ بازار خواهد بود. با این اقدام و دسترسی مناسب متقاضیان واقعی (سازندگان و تولیدکنندگان مصنوعات طلا) به طلای مورد نیاز، شاهد رونق کسب‌وکار در این حوزه خواهیم بود.

 

تعرفه ۱۰۰ درصدی صادرات پیاز برداشته شد

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌اش نوشت: جهاد کشاورزی جنوب کرمان: از تاریخ ۲۰ دی‌ماه وضعیت تعرفه صادراتی محصول پیاز از ۱۰۰ درصد به ۴۰ درصد کاهش یافت.

 

پازلی که کم کم تکمیل می شود...

عبدالرضا هادیزاده از فعالان فضای مجازی در صفحه خود نوشت: موشکباران مقر موساد و داعش در عراق و سوریه قسمتی از یک پازل بزرگ است. آنها که در حاشیه خلیج‌فارس به عقبه پشتیبانی و لجستیکی حملات امریکا و انگلیس به نیروهای مقاومت تبدیل شده‌اند بدون هزینه نخواهند ماند...

 

بزودی؛ خلاصی از شر مطلق

احمد قصری از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویر نقشه‌ای در صفحه شخصی خود نوشت: برای سری بعد فقط کافیه سر این موشک‌ها چند سانتیمتر جابه‌جا بشه تا دنیا از شر مطلق خلاص بشه.

جستجو
آرشیو تاریخی