صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • راه و شهرسازی
  • انرژی
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هشتاد - ۳۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هشتاد - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

کاهش قیمت گوشت گرم

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت: وزارت جهاد کشاورزی: در دو هفته قبل با واردات دام زنده قیمت‌ها هر کیلو ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. تقریبا ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان هم قیمت گوشت گرم کاهش پیدا کرد. قیمت تعادلی برای شقه گوسفندی حدود ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است که اواخر سال به آن می‌رسیم.

 

دریای سرخ در قرق یمن

عبدالرحیم انصاری از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: یمن دریای سرخ را قرق کرده؛ هیچ شناوری سمت اسرائیل نمیرود؛ حملات پراکنده امریکا بی‌فایده بوده؛ گرانی و کمبود به اسرائیل فشار آورده؛ شرکت‌های بیمه‌ای کشتی‌های امریکا و انگلیس را بیمه نمی‌کنند؛ شناورها اعلام می‌کنند ربطی به اسرائیل ندارند؛ اما هنوز از آن دکمه سیستم نابود کن خبری نیست!

 

با اسرائیل ارتباطی نداریم!

خط انرژی در فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت: کشتی‌های عبوری از باب‌المندب مجبور شده‌اند در معرفی‌نامه الکترونیکی خود بنویسند: «با اسرائیل ارتباطی نداریم!» این درحالی است که حدود یک هفته است امریکا و ائتلاف همراه او با حمله به یمن سعی در ایجاد متوقف کردن یمن دارد، اما موفق نشده است.

 

رشد اقتصادی به ۷ درصد رسید

خبرگزاری تسنیم در صفحه فضای مجازی خود نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: رشد اقتصادی به ۷ درصد رسید و نرخ بیکاری در کشور نیز به ۷ درصد کاهش یافته است. با تلاش دولت رشد اقتصادی از شرایط صفر و منفی خارج شده و اقتصاد کشورمان، رشد اقتصادی را تجربه می‌کند.

 

شادی دلالان ارزی زودگذر خواهد بود

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: سوابق تاریخی اتفاقات مشابه تنش بین ایران و پاکستان نشون میده افزایش قیمت دلار ناشی از هیجانات موقتی و کوتاه مدته.
بدون شک شادی دلالان و تروریست‌های اقتصادی از گرانی دلار کوتاهه و نرخ‌ها با کاهش تنش‌‌ها و اخبار منفی کاهشی میشه.

 

بازدید رئیس‌جمهور از روند احداث سد نمرود

محمدی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: تو این شرایط امنیتی مرزهای شرقی رئیس‌جمهور در جهت خدمت و پیشرفت کشور، رفتن فیروزکوه برای بازدید از مراحل پایانی احداث سد نمرود.
این نشانه‌ای است برای آنانکه می‌اندیشند....

 

قیمت‌ میوه‌های عید

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت: معاون استاندار تهران: قیمت‌ میوه‌های عید که خریداری شده در بازارچه‌های سازمان میادین شهرداری تهران حداقل ۳۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.
نمایشگاه‌های بهاره در آستانه سال نو به صورت مستقیم از تولیدکننده برپا می‌شود.

 

کاهش ۴۰ درصدی قیمت مسکن در پردیس

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در صفحه فضای مجازی خود نوشت: وزیر راه و شهرسازی:  یکی از اقدامات قابل توجه، موضوع کنترل بازار مسکن بود و در برخی فازهای شهر جدید پردیس تا ۴۰ درصد کاهش قیمت مسکن را شاهد بودیم. مسکن کالای سوداگری نیست بلکه کالایی برای استفاده عمومی مردم است، بنابراین از همه ابزارهای خود برای کاهش قیمت استفاده می‌کنیم. در بخش عرضه خانه‌های خالی با استفاده از مکانیزم‌های تنظیمی‌ مانند مالیات بر خانه‌های خالی و نظارت بر مشاوران املاک برای ثبات قیمت و در فواصل بعدی کاهش قیمت اقداماتی انجام خواهد شد.

 

نقاشی دزدیده‌شده پیکاسو پیدا شد

خبرگزاری ایسنا در فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت:  دو نقاشی از مارک شاگال و پابلو پیکاسو که ۱۴ سال پیش به سرقت رفته بود از زیرزمینی در شهر آنتورپ بلژیک به دست آمد. یک دلال که فروشنده ۶۸ ساله ساعت‌های لوکس بود، این آثار را به فروش گذاشته بود.

 

اولتیماتوم سازمان مالیاتی به بانک‌ها

خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت: مدیرکل بازرسی سازمان مالیاتی:  به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری هشدار داده شده که تا پایان بهمن ماه برای ارائه برخط اطلاعات به سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.

جستجو
آرشیو تاریخی