صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • گزارش
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هشتاد و یک - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هشتاد و یک - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

قدردانی رئیس‌جمهور از
اقدامات اخیر سپاه

نجلا از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه‌ خود نوشت: رئیسی از اقدامات اخیر سپاه قدردانی کرد.
یه رئیس‌جمهور هم داشتیم کارش نیش و کنایه به سپاه بود.

 

وقتی دیگه مهم نیستی

مصطفی رضایی از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار چند عکس در صفحه خود نوشت: وقتی حسن روحانی کمترین اهمیتی برای جریان اصلاحات ندارد به روایت تصویر!
پ.ن: جلسه روز چهارشنبه روحانی و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب که از قضا مدیران ۳ روزنامه شاخص هم در جلسه بودند.

 

پایان دوران بزن دررو

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: دیگه تموم شد دوران بزن دررو که هر کاری دلشون می‌خواست انجام می‌د‌ادن و می‌رفتن تو حاشیه امن خودشون، یکی از سرکردگان موسوم به داعش خراسان با چهارنفر از اعضای تیمش دستگیر شدن!
به نظرم صحبت از هژمونی امریکا و اسرائیل و ابرقدرتیشون یه شوخی بامزه است در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی.

 

پذیرش 3.7 میلیون مالیات ابرازی اصناف

سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی تکریم مؤدیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است به طوری که پیش از این مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شده است.
وی افزود: در شرایط فعلی نیز با توجه به سیاست‌های اقتصادی اتخاذ شده دولت مردمی در اعتماد به اصناف و تسهیل امور تولیدکنندگان، سازمان امور مالیاتی کشور اوراق قطعی بیش از 3 میلیون و 700 هزار مؤدی شخص حقیقی مشمول مالیات مقطوع در سال گذشته را بدون رسیدگی و تغییر در میزان مالیات و مطابق مالیات ابرازی در فرم‌های تسلیمی، صادر و به این دسته از مؤدیان ابلاغ کرد.

 

8 سال فرصت را از دست دادید حالا می‌خواهید مشاوره بدهید!

علی نادری مدیرعامل ایرنا در واکنش به صحبت‌های اخیر روحانی در صفحه شخصی خود نوشت: هشت سال فرصت بود که این ایده‌های ناب‌ را به کار بگیرید، متعجبم چرا نگه‌داشتید تا سال‌های بعد به دیگران مشاوره دهید؟
پ.ن:رقیب بی‌بدیل آرای باطله نماینده دولت وقت بود با یک میلیون کمتر
باطله: ۳.۸ میلیون
نماینده اصلاح‌طلبان: ۲.۴ میلیون
و گرنه که نفر‌‌‌ اول با ۱۸ میلیون رئیس‌جمهور شد.

 

اتفاقات خوب به جا بگذار!

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: میزان رشد اقتصادی کشور در ۶ ماه اول امسال به ۷ درصد رسید و این در حالی است که نرخ بیکاری در کشور نیز ۷ درصد کاهش یافته است. همه این اتفاقات خوب رو مدیون حسن روحانی (فریدون) و تیم موفق اون هستیم!

 

افشاسازی خاندوزی

سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: خاندوزی افشا کرد: ۵ عضو کابینه روحانی در سال پایانی دولت قبل در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کردند و گفتند اگر FATF را تصویب نکنید، دلار می‌شود ۸۰الی۱۰۰هزار تومان!
حال پس از گذشت ۲ سال از آن زمان، قیمت دلار نصف آن پیش‌بینی است! البته اینها واکسن هم وارد نمی‌کردند به بهانه FATF!

 

غیرتی بودن خوب است
اما برای همه وقت

مجیدرضا حریری، عضو اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین در واکنش به توئیتی درباره بایکوت محصولات ایرانی در کردستان عراق در صفحه خود نوشت: مردم اربیل در مورد حملات متعدد ترکیه به اقلیم و جولان جنگنده‌های ترک غیرتی نشدند، هنوز چند سالی نگذشته که داعش با پول عربستان زن و بچه کردها و ایزدی‌ها را به کنیزی می‌گرفت، ایشان در مورد عربستان غیرتشون را قورت داده بودند.

 

 تفاوت ره از کجاست تا به کجا...

حمید لشگری از کاربران فعال در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: خلیج گرگان در استان گلستان که با ادامه روند قبلی تا ۱۴۰۴ خشک و تبدیل به کانون ریزگردها می‌شد، حالا با لایروبی و احیایی که امسال انجام شده قراره هفته‌ها میزبان تیم ملی قایقرانی باشه. تفکر انقلابی در برابر تفکر لیبرال، ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا...

 

معاملات شفاف

مهدی پناهی از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: طبق تصمیم جدید بانک مرکزی، برخی از صادرکنندگان که برای رفع تعهدات ارزی از شمش طلا استفاده می‌کردند، معاملات خود را شفاف در مرکز مبادله ارز و طلا انجام می‌دهند. قبلاً برخی با تقلب و صوری، طلا(یا آلومینیوم با روکش طلا) را وارد می‌کردند و مجدد به ترکیه می‌بردند اما الان جیغ برخی بلند شد!

 

حمله‌ای بی‌پاسخ نمی‌ماند

علی فرحزادی از کاربران فضای مجازی در صفحه‌ خود نوشت: یحیی سریع: با استعانت از خداوند کشتی امریکایی «کیم‌رنجر» را در خلیج عدن با سلاح مناسب هدف گرفتی. هرگونه حمله جدید بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

جستجو
آرشیو تاریخی