صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هشتاد و دو - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هشتاد و دو - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

 این آقازاده را بشناسید

نورا براتی از کاربران فضای مجازی با انتشار عکسی از شهید محمد امین صمدی در صفحه خود نوشت: آقازاده اونی نیست که پدر پولدار و پرنفوذ داره آقازاده میتونه پسر سرهنگ مملکت باشه که خودش در فراجا خدمت کرده و حالا پسر جوونش تو سوریه شهید میشه.

 

جان گرفتن داعش
برای فرار از فشار حملات حماس

یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشت: جون گرفتن داعش تو این اوضاع یکی از اهداف اصلی اسرائیل و امریکاست!
اونا صرفاً دنبال یک راه فرار از فشار حملات حماس هستن و چی بهتر از اینکه نیروهای مقاومت سوریه و عراق که هرروز پایگاه‌های امریکایی رو میزنن درگیر داعش بشن!

 

رشته‌هایی که پنبه شد

مصطفی رضایی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: آخرین‌ نظرسنجی ایسپا در رابطه با لیست‌های پیشنهادی مجلس از جهات مختلف جالب و قابل تأمل است:
لیست روحانی 10 درصد، لیست خاتمی 16 درصد، لیست قالیباف 20 درصد، لیست‌های دیگر 18 درصد
و لیست رئیسی 36 درصد...
گویا هرچه دوستان رشته کرده بودند یکی یکی در حال پنبه شدن است.

 

پیش‌بینی نرخ ارز در ماه‌های آینده

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: علی نقیب، عضو اتاق بازرگانی:
روز‌های گذشته اتفاقات سیاسی، در افزایش نرخ ارز مؤثر بوده اما اگر ارز روند ثابتی پیدا کند، نرخ ارز یا ثابت می‌ماند یا به دو هفته پیش برمی‌گردد. پیش‌بینی می‌کنم در ماه‌های آینده هم ثبات نرخ ارز را داشته باشیم./ایسنا

 

درآمد ۳۴ میلیارد دلاری نفتی ایران

سینا احدیان از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی: درآمد نفتی ایران در ۹ ماهه سال ۲۰۲۳ بیش‌از ۳۴ میلیارد دلار بوده که معادل ۱۲ درصد کل درآمد اوپک است.
پی‌نوشت: خوشبختانه با دیپلماسی فعال ارزی و متنوع‌سازی روش‌ها، استفاده از ارز حاصله هم تسهیل شده.

 

دهمین پرتاب موفق فضایی ایران

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: دهمین پرتاب موفق فضایی ایران در دولت سیزدهم صبح روز شنبه انجام شد. ماهواره ایرانی ثریا با ماهواره‌بر ایرانی قائم ۱۰۰ برای اولین‌بار و با موفقیت به مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین رسید.

 

پرتاب موفق ماهواره
۵۰ کیلویی

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: برای اولین‌بار ماهواره ۵۰ کیلویی در ارتفاع ۷۵۰ کیلومتری از سطح زمین قرار گرفت. این دهمین پرتاب در دو سال گذشته است و با این پرتاب بیش از ۱۲ سال گذشته، در این دو سال گذشته پرتاب داشته‌ایم. الان خودتحقیرا میگن این کار خودشون نیست.

 

چه ترس‌ها که ایران را عقب انداخت

عبدالرضا هادیزاده از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: آسوشیتدپرس: در زمان حسن روحانی ایران از ترس افزایش تنش با غرب، برنامه فضایی خود را کند کرد. رئیس‌جمهور رئیسی از ابتدای قدرت گرفتن این برنامه را از سر گرفت. چه ترس‌ها که ایران را عقب انداخت...

 

برگزاری انتخابات
رئیس اتاق بازرگانی ایران

مهدی پناهی از فعالان رسانه‌ای در صفحه شخصی خود نوشت: انتخابات رئیس اتاق بازرگانی ایران دیروز برگزار شد تا جنجال۷ماهه ناشی از رفتار غیرقانونی شخصی پایان یابد.
فرصتی بود برای مشخص شدن جایگاه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در اقتصاد ایران، شترمرغی که نه بار برمی‌دارد نه پرواز می‌کند! استفاده همزمان از  رانت دولتی و شفاف نبودن بخش خصوصی.

 

غارت معادل 13 میلیارد تومان ارز در زمان دولت شریف امامی

علی فرحزادی از کاربران فعال شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: کارکنان بانک مرکزی اسامی افرادی رو اعلام کردن که ظرف 2 ماه شهریور و مهر 57 یعنی در زمان دولت شریف امامی معادل 13 میلیارد تومان ارز خارج کردند! تاریخ سیاسی معاصر ایران، دکتر سیدجلال‌الدین مدنی، ج 2
اوضاع مملکت جوری بوده دیدن شاه داره میبره هرکی وصل به دربار بوده هرچقدر دستش رسیده غارت کرده.

جستجو
آرشیو تاریخی