صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • انرژی
  • کلان
  • راه و شهرسازی
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و هشتاد و پنج - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و هشتاد و پنج - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

دفاع رئیسی از مردم غزه
در نشست خبری مشترک
با رئیس‌جمهور ترکیه

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در صفحه خود نوشت: در ۱۱۰ روزی که از طوفان‌الاقصی میگذرد، دفاع از مردم مظلوم و مقتدر غزه، ترجیع‌بند همه مذاکرات و مراودات خارجی رئیس‌جمهور بوده است. در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور ترکیه نیز این موضع انقلابی با منطق قوی و صدای رسا بیان شد.

 

حمایت مردم اروپا از مظلومان غزه مقابل فروشگاه مک‌دونالد

امیر ایران دوست با انتشار فیلمی درخصوص حمایت مردم اروپا از مردم مظلوم غزه در صفحه خود نوشت: وقتی از جنایتکارها حمایت می‌کنید باید منتظر واکنش مردم هم باشید . اینم نحوه‌ برخورد مردم  تو اروپا با فروشگاه مک‌دونالد.

 

حماسه‌ای دیگر از یمنی‌ها

مهدی از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: یمنی‌ها تو درگیری دو ساعته با چند ناو جنگی امریکایی در خلیج عدن موفق شدن یه ناو جنگی رو جزغاله کنن! امریکا هم برا ما پیام فرستاده بگین بسه بی‌آبرو شدیم.

 

 امضای ۱۰ سند همکاری بین تهران- آنکارا

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: آمارهای اقتصادی وقتی بهبود پیدا میکنه که در کنار رونق تولید، روابط بین‌المللی احیا و بهبود پیدا کنه.
 امضای ۱۰ سند همکاری در زمینه‌های ریلی، انرژی، راه‌اندازی مناطق مشترک تجاری و ارتباطات و هدف‌گذاری روابط اقتصادی از ۷ میلیارد دلار به ۳۰ میلیارد دلاری بین تهران- آنکارا یعنی امید.

 

ایران در ترکیه منابع ارزی خوبی دارد

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران در صفحه خود نوشت: رئیس‌کل بانک مرکزی در ترکیه: ایران در ترکیه منابع ارزی خوبی دارد که خواهان استفاده بیشتری از این منابع است. درباره نحوه استفاده از این منابع و همچنین نحوه استفاده از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به ترکیه، با رئیس‌ بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دیگر مسئولان ترکیه مذاکره کردیم و به نتایج خوبی هم دست یافتیم.

 

تلاش دولت برای توسعه راه ها و  حوزه حمل و نقل

علی مختارزاده فعال شبکه اجتماعی x در پی توئیت مهرداد بذرپاش در صفحه خود نوشت: امیدوارم در دولت سیزدهم شاهد ساخت و بهره‌برداری مسیر جدید ریلی مهم مرند- چشمه‌ثریا- ایگدیر-کارس باشیم که میتونه یک کریدور جدید برای حمل‌ونقل از مسیر ایران به اروپا باشه.

 

دیپلماسی انقلابی

خانم فردوس از فعالان شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: دیپلماسی انقلابی یعنی ضمن گسترش روابط اقتصادی، بدون چالش و تنش برمواضع سیاسیت تأکید کنی. رئیسی درسفر ترکیه هم از قطع روابط و شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی و ایجاد بازدارندگی برای ادامه جنایات این رژیم گفت و هم با نشست مشترک با۴۰۰ فعال اقتصادی، تجارت ۳۰ میلیاردی با ترکیه را هدف‌گذاری کرد.

 

افسانه تولید ۶ میلیون بشکه‌ای
در دوران شاه

خط انرژی در فضای مجازی در صفحه خود نوشت: حسین نورالدین‌موسی، کارشناس باسابقه مناطق نفت‌خیز جنوب: تولید سالانه نفت در زمان شاه هیچ موقع ۶ میلیون بشکه در روز نبود و رکوردگیری تولید برای یک بازه یک یا دوماهه آن هم به‌صورت غیرصیانتی اصلاً قابل اعتنا نیست، چون پایدار نیست.

 

انحرافات مجلس در بودجه دولت

حمید لشگری از کاربران فعال شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: آیا می‌دونستید مجلس با فاجعه‌آفرینی تو بودجه دولت تا الان ۳۰۰ همت! هزینه جدید تراشیده که با ایجاد کسری، ده‌ها درصد تورم ایجاد میکنه؟ آیا می‌دونستید با افزایش بیشتر حقوق قشر ضعیف نسبت به نجومی‌بگیرها مخالفت کرده و گفته حقوق ۸ تومنی و ۵۰ تومنی باید با یه درصد ثابت افزایش پیدا کنن؟

 

اینجا ایران...

یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه شخصی خود نوشت: اینجا جمهوری‌ اسلامی ایرانه؛ اینجا درمان کودکان زیر ۷سال کاملاً رایگانه، اینجا جمهوری‌ اسلامی ایرانه؛ اینجا هزینه‌های درمان سه دهک اول جامعه رایگانه، اینجا جمهوری‌اسلامی ایرانه؛ اینجا هزینه ۲۰۰ میلیونی کاشت حلزون شنوایی رایگانه، اینجا جمهوری‌اسلامی ایرانه؛ اینجا کلی خبر خوب برای مردم هست اما هیچ‌ کدومش رو تو رسانه‌های فارسی‌زبان اپوزیسیون نمی‌بینید چون اونا مأموریت دارن که همه چیز رو فقط سیاه نشون بدن دوست خوبم.

 

حمایت از طراحان پوشاک داخلی

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: یکی از دغدغه‌هایی که همیشه داریم حمایت از طراحان پوشاک هست که با این کار هم جلوی قاچاق لباس گرفته بشه و هم یک فضایی ایجاد بشه برای رشد طراحان ایرانی. در موزه سعدآباد جشنواره مد و لباس فجر برگزار شده و یک فرصت خوب برای کسایی هست که تو این حوزه کار می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی