صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و نود و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و نود و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در X

مگه اینجا سوئیسِ؟
فائزه طلایی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت:درمان کودکان زیر 7 سال رایگان،کاشت حلزون شنوایی رایگان، درمان سه دهک اول جامعه رایگان و حالا درمان سرطان در سیستان و بلوچستان رایگان!چه خبرتونه؟مگه اینجا سوئیسه؟
 
معافیت کامل مالیاتی شرکت‌های فرانسوی
یکی از کاربران در توئیتی نوشته است: استعماری که همچنان و با وقاحت تمام ادامه دارد. کشورهای تحت استعمار خود را مجبور کرده‌اند به شرکت‌های فرانسوی معافیت کامل مالیاتی بدهند. دفعه بعد که تصویری مهربان دموکراتیک از فرانسه  و مکرون برایتان ساختند، این‌ها را به یاد بیاورید!
 
تحریم‌ کالاهای اسرائیلی در عمان
علی فرحزادی از فعالان شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشته است: کی بود می‌گفت تحریم‌ کالاهای اسرائیلی بی‌فایدس، فروشگاه‌های بزرگ عمان بعد از حذف کوکاکولا نوشابه‌های ایرانی (زمزم) رو دارن جایگزین می‌کنن.
 
حمایت نروژی ها  از مردم مظلوم غزه ادامه دارد
نورا براتی با انتشار دوعکس در صفحه شخصی خود نوشت: تا قبل از ماجرای غزه ملت نروژ رو به شاد بودن میشناختن؛ از 7 اکتبر به بعد به انسانیت.

 

روند افزایش ظرفیت تولید از میدان مشترک پارس جنوبی در مقایسه با قطر

احسان حسینی پژوهشگر حوزه انرژی در توئیتی نوشته است: در زمین فوتبال، بازی را به قطر باختیم ولی در میدان مشترک پارس جنوبی نه. با وجود «سهم دوبرابری» قطر، تولید ایران از سال 96 از این کشور پیشی گرفت و اکنون از 340 حلقه چاه 700 میلیون مترمکعب گاز تولید می‌کند؛ با وجود تحریم و حضور غول‌های نفتی در قطر.

 

تا قله راهی نیست...

عاطفه خرم با انتشار تصاویری از تیتر موفقیت‌های اخیر ایران در صفحه خود نوشت: اینها فقط بخشی از خدمات روزهای اخیر دولت است! حقیقتاً اگر از اول انقلاب، مرتباً دولت‌های اسلامی و مردمی روی کار آمده بودند شاید الان به جای نزدیک قله بودن، بر قله ایستاده بودیم.

 

خودکفایی ایران در صنعت دفاعی

یکی از کاربران فضای مجازی در توئیتی نوشته است: اینکه ما تو صنعت دفاعی کشور خودکفا شدیم و حتی دیگر کشورها برای خرید تجهیزات به ایران می‌آیند، خود نشان دهنده ناکامی غرب و تحقیر غربگرایان است.

 

کاهش نرخ دلار تا 51 هزار تومان با آتش‌بس درغزه

ایبنا رسانه بانک مرکزی در توئیتی به نقل از افقه اقتصاددان در صفحه خود نوشته است: اگر درغزه آتش‌بس اعلام شود نرخ دلار تا 51 هزار تومان هم کاهش پیدا می‌کند. رشد نرخ دلار اثر تورمی خود را در بازار گذاشته و فعلاً کاهش نرخ دلار تا 55 هزار تومان اثری بر کاهش قیمت‌ها ندارد اما در میان مدت با تثبیت کاهش نرخ، قیمت ها در بازار تعدیل می شوند.

 

پول فروش نفت کجا خرج می‌شود؟
احمد قصری فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشته است: از فروش روزی 250هزار بشکه نفت رسیدیم به 3.5 میلیون بشکه در روز، ولی یه سوال...
این پول نفت کجا داره خرج میشه؟
افتتاح بیمارستان 821 تختخوابی غدیر در تهران پس از 12 سال معطلی. این فقط یکی از صدها پروژه نصفه نیمه بود که تو این 2 سال افتتاح شد.
 
روند کاهشی قیمت خودرو در بازار
یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشته است: خبر خوب؛ روند کاهشی قیمت خودرو در بازار آغاز شد. طی روزهای گذشته خودروهای داخلی حدود 15 تا 20 درصد کاهش قیمت داشته و خودروهای موناژی طی روزهای اخیر به صورت قابل توجهی در حدود 50 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.
 
17 میلیارد دلار درآمد ارزی ایران
ساناز نوری در توئیتی نوشته است: امسال ذخایر ارزی خوبی از پول‌های بلوکه شده کشور توسط بانک مرکزی آزاد شدن. با رشد صادرات، درآمد ارزی کشور17 میلیارد ثبت شده، طرح‌های اجرایی با سرمایه‌گذاری‌های کلان در حال اجرا هستند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی