صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره صد و نود و هشت - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره صد و نود و هشت - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

تظاهرات حمایت از مردم فلسطین

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای با انتشار فیلمی در صفحه خود نوشته است: اینجا راهپیمایی ۲۲ بهمن نیست! تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در تورنتو کانادا است. یکی از بزرگترین دستاوردهای عملیات طوفان‌الاقصی همین بود که مردم جهان یکی یکی در حال بیدار شدن هستند.

 

یمنی‌‎های باهوش متوجه ترفند شما می‌شوند

عبدالرحیم انصاری از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: اینکه برای فرار از تله یمنی‌ها پرچم ایران را بالا می‌برید، و یمنی‌‎های باهوش متوجه ترفند شما می‌شوند و کشتی‌تان را می‌زنند، معنایش این نیست که کشتی ایرانی را هدف قرار داده‌اند. البته آن بخش از خبرتان که تهران در جریان حمله بوده شاید درست باشد! ولی یمنی‌ها اطلاعات دقیقی دارند که اشتباه نمی‌کنند. بنشینید و با خودتان فکر کنید این اطلاعات دقیق مجاهدین یمنی چگونه به دست می‌آید!

 

حمله وحشیانه رژیم جعلی به رفح

اسماعیلی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: از حمله وحشیانه رژیم جعلی به رفح خیلی خوب میشه فهمید که تمام ادعاهای اسرائیل در مورد تونل‌های حماس فقط دروغ رسانه‌ای بوده... الان هم با کودک‌کشی ذات کثیفشون رو بیشتر نشون دادن...

 

جذب سرمایه‌ خارجی
در کدام دولت بیشتر بود؟

سید مصطفی موسوی‌نژاد فعال رسانه‌ای با اشاره به نموداری که پیش از این روزنامه ایران اقتصادی منتشر کرد، در توئیتی نوشت: یک گروه پرمدعایی بودند که ادعای بلد بودن زبان دنیا و بهبود روابط خارجی داشتند. می‌گفتند باید مذاکره کنیم تا سرمایه وارد کشور بشود! در دو دوره خاتمی و روحانی، ۱۶ سال سر کار بودند. اما در هر دو دوره از دولت احمدی‌نژاد و رئیسی کمتر سرمایه خارجی وارد کشور کردند.

 

افتتاح۷۸۸ پروژه به ارزش ۷۲ میلیارد تومان در دهه فجر

محمدعلی سمیعی از فعالان فضای مجازی در صفحه خود نوشت: ۷۸۸ پروژه به ارزش بیش‌از ۷۲ میلیارد تومان تو دهه فجر افتتاح شد که شامل ۵۴۴ پروژه تو حوزه حمل و نقل و ۲۳۴ پروژه تو حوزه مسکن و شهرسازی بود. به امید آبادی روزافزون ایران عزیزمون.

 

درگیر یک جنگ ترکیبی با دشمن هستیم

علی فرحزادی در صفحه خود نوشت: به سالگرد پیروزی انقلاب می‌رسیم و به مخالفان طعنه می‌زنیم دیدین نظام براندازی نشد! بازم همزمان، هر روز خبرهای مهم از رشد و پیشرفت در کشور می‌شنویم و بهشون افتخار می‌کنیم. حواستون هست مسیر پرپیچ و خم این انقلاب به کجا رسیده!

 

عمل ۴۰۰ کاشت حلزون در مشهد انجام شد

نورا براتی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: از دورانی که اگه امکانات پزشکی هم وجود داشت فقط مختص پایتخت بود، رسیدیم به انجام عمل ۴۰۰ کاشت حلزون فقط در مشهد؛ با وجود این که این عمل حتی برای کودکان زیر ۴ سال رایگان انجام شد.

 

انحصار واردات کالاهای اساسی شکسته شد

سبحان برکتی در توئیتی نوشت: خبر خوب اینکه انحصار واردات کالاهای اساسی مثل گوشت قرمز و نهاده‌های دامی شکسته شد. طبق توافق صورت گرفته از این پس آفریقای جنوبی مقدار قابل توجهی از نیاز مارو فراهم می‌کنه... خبر خوب‌تر اینه که این کار با اعتماد به یک جوان و متخصص صورت گرفت. هیچ‌وقت از اعتماد کردن به جوانان ضرر نکردیم، باور کنید با اعتماد کردن به جوانان متخصص و متعهد قسمت عظیمی از مشکلات ما رفع خواهد شد.

 

زیان ارابه‌های مرگ!

خط انرژی در توئیتی در صفحه خود نوشته است: ایران و کره‌جنوبی همزمان خودروسازی رو آغاز کردند، اما دستاوردها بسیار اختلاف دارد. ایران خودرو و سایپا با تولید ارابه‌های مرگ سالانه ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بنزین را هم هدر داده و باعث ناترازی بنزین شده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی