صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

دلسوزانه‌های آقای همتی

یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در واکنش به توئیت همتی نوشت: این بنده‌خدا همتی خیلی احساس تنهایی میکنه، حمله‌هاش تموم شده، الان دلسوزانه داره به رئیسی توصیه میکنه! اگه فرزین یه ناهار دعوتش کنه بانک مرکزی بنظرم از بی‌قراری در میاد، طفلک تنهاس میفهمید؟! یه روزی توهم رئیس‌جمهور شدن داشت!

 

کمپانی که از اعتبار سلبریتی‌ها
و اعتماد مردم سوءاستفاده کرد

مینا رشیدی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: کوروش کمپانی با سوءاستفاده از اعتبار چند سلبریتی و اعتماد مردم یه کلاه گشاد سر هر دو گذاشت و فرار کرد! اینکه مردم گول اعتبار سلبریتی‌ها رو خوردن یه بخشه ولی خب همون سلبریتی هم گول مجوز رسمی فعالیت و تبلیغات همین شرکت رو خورده! امیدوارم قوه قضائیه رسیدگی کامل کنه تو این موضوع.

 

مهربانی‌ برای قدردانی

نورا براتی با انتشار عکسی در توئیتی نوشت: حقی که یه جانباز دفاع مقدس به گردن این آب و خاک داره رو نمیشه با چیزی جبران کرد؛ ولی میشه با بعضی کارها بهشون نشون داد که هنوزم تو قلب ما عزیزن. درست مثل کار قشنگ این پزشک مشهدی.

 

تعادل عرضه و تقاضا با فروش شمش طلا در مرکز مبادله

ایبِنا رسانه بانک مرکزی در توئیتی به نقل از نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در صفحه خود نوشت: بانک‌مرکزی با راه‌اندازی تالار طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران موجب شد شمش طلا به مصرف‌کننده اصلی برسد و از طرف دیگر با آزاد کردن واردات شمش طلا، مواد اولیه این صنف را تأمین و از سوی دیگر طلا را به مصرف‌کننده اصلی برساند.

 

مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم!

خانم فردوس از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشته است: گفت رأی بدیم که چی بشه؟؟
گفتم یه نمونه دراین دوره با رأی من و شما، فروش نفت‌مون که به بهونه برجام و دیپلماسی حقارت، سقوط کرده بود بدون برجام و fatf تو دوسال بالاتر ازمیانگین کل هشت سال روحانی رسید و کلی طرح و پروژه جامونده از قبل به ثمر رسید. پس مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم!

 

با همت و توان داخلی تحریم‌ها را دور می‌زنیم

علی فرحزادی در توئیتی نوشت: گفت رأی بدیم که چی بشه؟ گفتم یه نمونه در این دوره با رأی من و شما، کلی نیروگاه برق که به بهونه تحریم تعطیل شده‌بودن با همت و توان داخلی، اورهال شدن و به مدار تولید برگشتن نتیجه هم این شد که تو گرمای تابستون از قطعی‌های برق خلاص شدیم. پس مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم.

 

ایران آباد می‌شود با همت من و شما

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در توئیتی نوشت: گفت رأی بدیم که چی بشه؟ گفتم یه نمونه در این دوره با رأی من و شما، کریدور شمال به جنوب احیا شد برنامه کشور ترانزیت ۲۰ میلیون تنی در کوتاه‌مدت (یک‌سال) و ترانزیت ۵۰ میلیون تنی در بلند‌مدت با درآمدزایی ۵۰ میلیارد دلاری محقق شد. پس مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم.

 

پروژه‌های تعطیل شده عمرانی
که تکمیل شد

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: گفت رأی بدیم که چی بشه؟ گفتم یه نمونه در این دوره با رأی من و شما، کلی از پروژه‌های تعطیل شده عمرانی تکمیل شد و بالای هزار کیلومتر راه و جاده ساخته شد تا هم باعث پیشرفت کشور باشه و رفاه خود همین مردم. پس مهمه که رأی بدیم و به کی رأی بدیم.

 

رکورد نابرابری ثروت

حسن حسن‌خانی با انتشار نموداری در توئیتی نوشته است: رکورد نابرابری ثروت در اقتصاد امریکا را مشاهده می‌کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی