کیوسک مجازی

آغاز شمارش معکوس تأیید قانون تاریخی بازار املاک

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضائیه فرمودند: خیلی از فسادها در مورد اموال غیرمنقول، از همین معاملات غیررسمی و معاملات عادی به وجود می‌آید. باید جلوی این گرفته بشود و اگر از دیدگاه شورای محترم نگهبان یک اشکالی هم این قانون مجلس داشته باشد، مصلحت قطعی نظام و کشور در این است که این قانون دنبال بشود.
مهرداد بذرپاش وزیر راه نیز در توئیتی نوشت: نظر حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره اعتبار اسناد رسمی در مقابل فسادزا بودن اسناد عادی یک گره‌گشایی تاریخی در ساماندهی بازار املاک است.
به گزارش «ایران اقتصادی» دیروز 12 تیرماه جلسه مهمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بررسی «طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» برگزار شد.

 

عضویت ایران در شانگهای در روز استقلال امریکا!

ایبنا (رسانه بانک مرکزی) در حساب توئیتری خود نوشت: جمهوری اسلامی #ایران در چهارم جولای و روز اعلام استقلال #امریکا به طور کامل و رسمی عضو سازمان همکاری #شانگهای خواهد شد.
 لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای در نشست آتی سران کشورهای عضو این سازمان همکاری بین‌المللی در ۱۳ تیرماه جاری رسمیت خواهد یافت. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز پیش از این گفته است: عضویت دائمی ایران در سازمان شانگهای تیرماه امسال و با حضور آیت‌الله رئیسی نهایی می‌شود.

 

 

استیضاح فاطمی امین در ادامه برکناری عبدالملکی بود

 مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس در توئیتر خود نوشت:
 متأسفانه سرمایه‌های انسانی حزب الهی مان را خیلی راحت از دست می‌دهیم. کاری که با عبدالملکی شروع شد، با فاطمی امین ادامه پیدا کرد و حالا نوبت غلامرضا (معاون سیاسی وزیر کشور) است.
گفتنی است، عبدالملکی وزیر کار و فاطمی امین وزیر وقت وزارت صمت دولت سیزدهم بودند. لازم به ذکر است این توئیت مصطفی طاهری نماینده مجلس شورای اسلامی دقایقی بعد از انتشار حذف شد.

 

وزیر اقتصاد از انتخابات اتاق ایران حمایت نکرد

مهدی محمدی رئیس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در واکنش به یک اظهار نظر درباره حمایت وزیر اقتصاد از انتخابات اتاق بازرگانی با انتشار توئیتی در حساب شخصی‌اش نوشت:
نظر وزیر اقتصاد درباره انتخابات رئیس اتاق ایران همانی است که توسط دستگاه‌های نظارتی اعلام شده است؛ نقل قول‌های افراد و روایت‌های غیررسمی در این زمینه تکذیب می‌شود.

 

دیپلمات چینی عضویت ایران
در شانگهای را تبریک گفت

لیمینگ شن، دیپلمات چینی در سفارت این کشور در تهران در حساب توئیتر خود نوشت: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را به همه دوستان ایرانی تبریک می‌گویم، چین درصدد است تا هماهنگی و همکاری خود با ایران را در چهارچوب این سازمان تقویت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی