صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و یازده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و یازده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

مردم در انتخابات هوشیارانه عمل کردند

احمد قصری، فعال رسانه‌ای در واکنش به خبری که در خبرآنلاین منتشر شده بود در صفحه خود نوشت: تا اینجای کار میشه این نتیجه رو گرفت که با ثبت رکورد بیشترین رأی برای رئیسی در خبرگان و حذف آملی لاریجانی و نوبخت، یعنی مردم هوشیارانه عمل کردند و فهمیدن ریشه مشکلات کشور کجاست!

 

انتخابات تحریم نشد!

کاربری با نام الف_ میرزایی با انتشار تصاویری از حضور مردم در انتخابات روز جمعه در صفحه خود نوشت: پروژه تحریم انتخابات شکست خورد.

 

 مشارکت بالای ۴۰درصدی مردم در انتخابات

یکی از کاربران فضای مجازی در توئیتی نوشت: چندصد میلیارد دلار هزینه کردید برای تحریم انتخابات و باز مشارکت بالای ۴۰درصد بود، حالا ما ضرر کردیم یا شما؟

 

امروز برگزار می‌شود

حراج سکه طلای مرکز مبادله

ایبنا رسانه بانک‌مرکزی در توئینی در صفحه خود نوشت: متقاضیان شرکت در حراج سکه طلای مرکز مبادله می‌توانند برای احراز هویت وارد سامانه معاملات (http://market.ice.ir) شده و فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهد. نخستین جلسه حراج (ربع سکه) امروز یکشنبه ۱۳اسفند برگزار می‌شود. هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر ۵ قطعه است.

 

استقبال چینی‌ها از نمایشگاه
«شکوه ایران باستان» در موزه «کاخ» پکن

مجیدرضا حریری، عضو اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین در توئیتی در صفحه خود نوشته است: نمایشگاه «شکوه ایران باستان» که از اواخر دی‌ماه تاکنون در موزه «کاخ» پکن برقرار است، به‌دلیل جذابیت و غنای فرهنگی و تمدنی ایران باستان به‌طور چشمگیری مورد توجه رسانه‌ و شبکه‌های اجتماعی‌ چینی قرار گرفته است.

 

ایرانیانی که بازهم حماسه آفریدند

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در توئیتی نوشت: ۲۵میلیون ایرانی همدل و همزبان شدند و میلیاردها دلاری را که برای شکستن اراده آنان هزینه شده بود، باد هوا کردند؛ ضرب‌شست دیگری به جبهه ایران‌ستیز بعد از فتنه ۱۴۰۱. هیچ مردمی مانند ایرانیان در این سال‌ها آماج فشار روانی دشمنانش نبوده است. این ایستادگی وسربلندی در تاریخ، مثال خواهد شد.

 

موفقیت رئیسی نتیجه تلاش زحمت‌اش بود نه کمپین انتخاباتی!

علی فرحزادی از فعالان فضای مجازی در صفحه خود نوشت: سید‌ابراهیم رئیسی با کسب اکثریت آرا، نماینده منتخب مردم استان خراسان‌جنوبی در مجلس‌خبرگان‌رهبری شد.
یادمون باشه مشارکت بالا و رأی حداکثری در این کشور تلاش و زحمت می‌خواد نه کمپین انتخاباتی و جنگ رسانه‌ای!

 

پیامی که می‌شود از این دوره
از انتخابات گرفت

علی نادری،مدیرعامل ایرنا با انتشار توئیت صادق نیکو در صفحه شخصی خود نوشت: به نظر با وجود کمپین بزرگ تخریبی دو سال اخیرعلیه شخص رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم، این اتفاق پیام روشنی دارد.

 

خدمت‌رسانی به مردم سیلزده سیستان  و بلوچستان

مهدی غنچه از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: متأسفانه دشمن از هر فرصتی دنبال کاسبی کردنه و میگه جمهوری اسلامی به‌خاطر انتخابات به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان کمک‌رسانی نکرده، اما واقعیت چیز دیگری است و نیروهای خدوم در حال تلاش برای خدمت‌رسانی هستند.

 

هنوز حقابه ایران از آبی که
از سد کجکی رها شده
وارد کشور نشده است

محمد عنایتی نجف‌‌آبادی خبرنگار حوزه انرژی در صفحه خود نوشت: 10 روز است که آب از سد کجکی رها شده و در صورت رسیدن به کمالخان 4 سناریو در پیش است:
1-آب به شوره‌زار منحرف شود.
2-آب در کانال‌های کشاورزی به سمت نیمروز منحرف شود.
3-آب در نهر لشکری منحرف شود.
4-آب وارد ایران شود.
متأسفانه تا این لحظه حتی یک قطره از حقابه ایران وارد کشور نشده...

جستجو
آرشیو تاریخی