صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و دوازده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و دوازده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

بورس هم  سبزپوش شد

حسنا از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: خبر خوب اینکه همزمان با اعلام نتایج انتخابات و مشارکت پرشور مردم، روز شنبه بورس هم  سبزپوش شد.

 

ژست بشردوستانه امریکا

خانم فردوس از کاربران شبکه اجتماعی x با انتشار چند تصویر در صفحه خود نوشت: امریکا درحالی که اصلی‌ترین تأمین‌کننده مالی و تسلیحاتی اسرائیله، ژست بشردوستانه گرفته و میگه از طریق هوایی درحال ارسال کمک به غزه است! چیزی از این مضحک‌تر هم تو دنیا هست؟! کاربرای شبکه‌های اجتماعی هم به خوبی این تناقض رو تصویرسازی کردند.

 

آتش‌بس اسرائیل و حماس
در ماه رمضان

ساناز نوری فعال در شبکه اجتماعی x در توئیتی نوشت: طبق ادعای آسوشیتدپرس، آتش‌بس اسرائیل و حماس برای ماه رمضان با میانجیگری مصر و قطر قطعی شد.

 

چرا قیمت دلار در این هفته
کاهشی خواهد بود؟

کانال نود اقتصادی در مطلبی نوشته است: دنیای اقتصاد در گزارشی آورده است: برخی معتقدند افرادی که انتظارات افزایشی برای روزهای پس از انتخابات ایجاد کرده‌اند می‌خواهند دارایی‌های خود را در سقف بفروشند در نتیجه به علت افزایش تعداد عرضه‌کنندگان، بازار در هفته پیش‌رو کاهشی خواهد شد.

 

پیروز انتخابات مردم هستند

سپهر خلجی، قائم مقام رئیس دفتر رئیس‌جمهور در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: پیروز انتخابات مردمند. مردمی ‌که در مقابل جنگ‌ تبلیغاتی و اقتصادی، غیورانه پای عَلَم انقلاب و رهبری ایستادند و محاسبات بدخواهان را به‌هم ریختند. فراتحلیل‌ نتایج این دوره از انتخابات از زاویه شعارها، کمپین‌ها، تخریب‌ها و ورود جریان‌های جدید مهم است. به‌قول یک بنده خدا: بماند به یادگار!

 

خراسان‌جنوبی رتبه دوم مشارکت در کشور شد

کاربری با نام فاطمه یوسفی در توئیتی نوشت: خراسان‌جنوبی رتبه دوم مشارکت در کشور شد رئیسی با اینکه هیچ تبلیغ خاصی نکرده بود با درصد بالا برنده خبرگان شد. کافیه فقط با مردم صادق باشی و با جون دل کار کنی اعتماد می‌کنن بهت.

 

مشارکت ۴۷ درصدی مشهدی‌ها در انتخابات

نورا براتی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: ما مشهدیا یه هفته است سرمای سیبری گونه رو تجربه می‌کنیم ولی با این‌حال مشارکت بیش از ۴۷ درصدی در انتخابات رو داشتیم که رتبه نخست مشارکت بین‌کلانشهرها بود. مشهدیا به خوبی ثابت کردن برای انقلابشون کم‌ نمیزارن.

 

یک حوزه مهم تمرکز مداوم
باید تقویت روابط تجاری باشد

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در توئیتی به نقل از ریچارد واگ، رئیس سابق بانک ملی امریکا در صفحه خود نوشت: بهبود تجارت و اقدامات برای تقویت رشد اقتصادی، مسیر مطلوب‌تری نسبت به نرخ‌های بهره بالا برای تقویت ارزش ریال است. قیمت بالای نفت یک مزیت برای پول ایران است اما نوسان دارد، بنابراین یک حوزه مهم تمرکز مداوم، باید تقویت روابط تجاری باشد.

 

رقیب و شریک!

کانال خط انرژی در مطلبی نوشته است: از ابتدای دولت سیزدهم میزان تجارت با روسیه از ۱.۲ به ۵.۳ میلیارد دلار در سال ‌جاری رسیده است و سال آینده این رقم بیش از ۶ میلیارد دلار خواهد شد. برای نخستین‌بار هم در ایران تراز تجاری مثبت شده است.

 

صدور خدمات فنی و مهندسی
به موزامبیک

علی فرحزادی از فعالان فضای مجازی در صفحه خود نوشت: رئیسی در سفر به الجزایر و دیدار با رئیس‌جمهور موزامبیک: ایران آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به موزامبیک است، هر چه زودتر باید کمیسیون مشترک ایران و موزامبیک فعال شود.
 رئیس‌جمهور موزامبیک: کاملاً موافقیم.
سید هر جا تنور داغ ببینه فوری میچسبونه

 

برآورد با نگاهی به تاریخ

اعظم‌السادات سید مؤمنی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: درسته الان وضعیت مسکن خوب نیست و اجاره‌ها نسبت به حقوقی که می‌گیریم خیلی زیاده اما اونایی که میگن زمان شاه همه چیز عالی بوده، بهتره یه نگاهی به تاریخ بندازن تا یادشون بیاد حتی اون موقع با اینکه تحریم نبودیم وضعیت اجاره همین‌قدر بد یا شاید هم بدتر بوده است!

جستجو
آرشیو تاریخی