صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • راه و شهرسازی
  • انرژی
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و پانزده - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و پانزده - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

این قیمت دلار درست نیست

ساناز نوری فعال فضای مجازی در صفحه خود نوشت: اینایی که قیمت سکه رو با دلار مقایسه می‌کنن تا قیمت دلار رو کشف کنن فازشون چیه واقعاً؟! اصلاً حواستون هست اونس جهانی طلا توی این چند روز به 2130 هم رسیده؟

 

زبان قابل فهم در جهان

یک کاربر فضای مجازی در واکنش به اقدام ایران در توقیف کشتی نفتکش آمریکایی نوشته است:‌
تنها زبان قابل فهم در جهان همینه

 

بایکوت اسرائیل اثرگذار بوده!

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: شرکت‌های حامی اسرائیل در دنیا به‌دلیل تحریم‌های مردم دچار ضررهای هنگفتی شدن و بدجور صداشون دراومده! این یعنی بایکوت اسرائیل اثرگذار بوده! حالا سؤال اینجاست چطور شرکت خوشگوار همچنان با برند کوکاکولا در ایران تولید می‌کنه؟!

 

افق روشن پیش‌روی تولید و صادرات

سید احسان خاندوزی، وزیر اموراقتصادی و دارایی در توئیتی در صفحه خود نوشته است: مصوبه قبل شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی درباره عوارض صادراتی، هفته پیش در هیأت وزیران تأیید شد. مصوبه اخیر شورای گفت‌و‌گو هم درباره اخذ علی‌الحساب عوارض (اخذ پس از کسب درآمد) روز سه‌شنبه توسط وزارت اقتصاد ابلاغ شد. به‌امید روزهای بهتر برای تولید و صادرات.

 

سازه‌های آب‌بندان مصداق تبدیل تهدید به فرصت هستند

محمد عنایتی نجف‌‌آبادی خبرنگار حوزه انرژی با انتشار تصویر هوایی از عملکرد آب‌بندان روستای اورکی در سیل سیستان وبلوچستان در صفحه خود نوشت: سازه‌های آب‌بندان مصداق تبدیل تهدید به فرصتند و با ذخیره سیلاب مخرب، آب کشاورزی در سایر فصول را تأمین می‌کنند. خبر خوب اینکه تا شهریور ۱۴۰۳ دو آب‌بندان با ارتفاع ۵ متر بالادست دشتیاری را نسبت به سیل بیمه‌ می‌کند.

 

افزایش ساعات کاری ساتنا و پایا در ایام پایانی سال

کانال ایبِنا رسانه بانک مرکزی در مطلبی نوشته است: بانک مرکزی به‌منظور ایجاد سهولت در پرداخت‌‌های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال، ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.

 

افزایش ۴۰ درصدی
خدمات سلامت

محمدعلی سمیعی از کاربران شبکه اجتماعی در توئیتی نوشته است: از اقدامات خوب وزیر بهداشت افزایش ۴۰ درصدی خدمات سلامت در طرح سلامت خانواده و کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌ها با اجرای نظام ارجاعه...

 

شاید نمی‌خواهید خبرهای خوب را بشنوید!

اعظم سادات سیدمؤمنی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی x در توئیتی نوشت: تو این چند وقت اخیر کلی خبرهای خوب از قوه قضائیه شنیدیم از دستگیری یکی از بزرگترین اخلالگران اقتصادی تا محاکمه فرزندان معاون اول قوه قضائیه! اونی که میگه فساد سیستماتیکه خودشو زده به کوری تا این خبرها رو نبینه.

 

هیچ‌کس امریکا را به فساد سیستماتیک متهم نمی‌کند

مهدی پناهی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در توئیتی نوشت: هانتر بایدن پسر رئیس‌جمهور امریکا درگیر پرونده فساد مالی معاملات انرژی اوکراین است و هیچ‌کس امریکا را به فساد سیستماتیک متهم نمی‌کند (جز ترامپ) اما در ایران پسران معاون اول قوه قضائیه به علت کارچاق کنی و سوء‌استفاده از نام پدر در حال محاکمه هستند اما گفته می‌شود که ایران فساد سیستماتیک دارد!

 

قوه قضائیه با احدالناسی
تعارف ندارد

 یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به خبر محاکمه دو پسر معاون اول قوه قضائیه به اتهام نفوذ و پولشویی در صفحه خود نوشت: بعد از خبر برخورد با بچه‌های کله‌گنده‌ای مثل دانیال‌زاده و بعد از خبر فروش همه اموال بابک زنجانی خارج از کشور و تسویه بدهی نجومی‌اش حالا دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه هم برگزار شده تا قوه قضائیه نشون بده با احدالناسی تعارف نداره.

 

پتروشیمی‌ شیراز نماد صعودی بورس شد

فرهاد چاره‌دان، کارشناس تجارت بین‌الملل در توئیتی در صفحه خود نوشت: نمادهای پتروشیمی عملکرد قابل توجهی را از خود بجا گذاشتند و ۲۱ نماد این گروه با رشد قیمت به استقبال معاملات روزبعد رفتند. پتروشیمی شیراز با 4.93 درصد بعد از پتروشیمی جم و پردیس، بیشترین رشد قیمت را ثبت کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی