صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • راه و شهرسازی
  • انرژی
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و شانزده - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و شانزده - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

عاقبت تحریم کردن
داروی کودکان پروانه‌ای

یکی از کاربران شبکه اجتماعی x در توئیتی نوشته است: یه زمانی ابرقدرت برای خودش گنده‌لاتی بود و کسی جرأت نداشت بهش بگه بالای چشمت ابروئه؛ الان کارش به جایی رسیده که یمن با پهپاد و موشک، کشتی‌هاشون رو می‌زنه و ایران محموله نفتی‌شون رو توقیف می‌کنه... داروی کودکان پروانه‌ای رو تحریم می‌کنید؟ کشتی‌تون رو میذاریم تو دیوار تا ادب بشید.

 

بایدن می‌گوید آتش‌‌بس
در غزه ضروری است!

مسعود براتی، کارشناس تحریم‌شناسی و سیاست خارجی در واکنش به صحبت‌های اخیر بایدن درخصوص آتش‌‌بس در غزه در توئیتی نوشت: این اظهارنظر بایدن مشخص می‌کند که امریکا و رژیم صهیونسیتی چقدر از فرارسیدن ماه رمضان و بخصوص روز قدس می‌ترسند.

 

نسل شجاع

کاربری با نام مهدی با انتشار عکسی از شجاعت یک کودک فلسطینی در صفحه خود نوشت: نسلی که فلسطین رو آزاد خواهد کرد ...

 

سازمان بورس در آستانه سال نو خانه‌تکانی می‌کند؟

مهدی پناهی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در توئیتی نوشته است: با پایان دوره ریاست عشقی، سازمان بورس در آستانه سال نو خانه‌تکانی می‌کند؟ مجید عشقی رئیس سازمان بورس ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰ با حکم شورای عالی بورس، رئیس هیأت مدیره سازمان بورس و رئیس سازمان انتخاب شد اما دوره ۳۰ ماهه عشقی یکشنبه هفته آینده تمام می‌شود.

 

افزایش۲۸درصدی تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۱۱ماهه امسال

سینا احدیان فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت: تسهیلات پرداختی بانک‌ها در ۱۱ماهه امسال ۴۷۹۴همت بود که در مقایسه با سال قبل ۲۸درصد افزایش داشت. از کل تسهیلات سهم سرمایه‌ درگردش بنگاه‌ها ۷۵.۴درصد و وام‌های خرد۲۵.۶ درصد بوده است. سیاستگذار پولی باید در کنار تأمین مالی، ملاحظه کنترل نقدینگی و تورم رو هم داشته باشه که به نظر میرسه در توازن خوبی قرار داره.

 

استقبال قوم بختیاری
از رئیس‌جمهور

علی نادری، مدیرعامل ایرنا در صفحه شخصی خود نوشت: آغوش باز قوم‌بختیاری برای رئیس‌جمهور، حکایت از قدرشناسی مردم ایذه دارد. قوم باغیرت، صبور و بزرگواری که با وجود محرومیت‌ها و کمبودها، تلاش‌های تفرقه‌افکنان را ناکام کرد. این دور از سفر رئیس‌جمهور به خوزستان برای عرض ادب و خدمت به این قوم غیور است. بنازمت پیا بختیاری

 

رئیس‌جمهور برای هشتمین بار به خوزستان سفر کرد

کاربری با نام محمدی در صفحه خود نوشته است: دکتررئیسی: تا زمانی‌که مشکل وجود داشته باشد خود را موظف می‌دانم، به همه استان‌ها و شهرها سفر کنم.
رئیس‌جمهور برای هشتمین بار به خوزستان سفر کردند و این جمعیت مردم همان ایذه‌ای است که براندازها مدت‌ها، آرزو و توهم اعتراضات و آشوبش را داشتند.

 

 گره کور آزادراه قزوین-رشت باز شد

ایسنا با انتشار ویدیویی در مطلب نوشته است: آزادراه منجیل-رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین-رشت، با برخورداری از تونل‌ها و پل‌های زیاد به‌زعم مسئولان یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین آزادراه‌های کشور به‌شمار می‌رود، این مسیر با تأمین ۲۸۰۰ میلیارد تومان، آماده بهره‌برداری است تا تردد هموطنان برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ به شمال کشور را تسهیل کند.

 

افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام در جمعه‌های کاری دولت

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: باز هم صبح جمعه که همه خواب بودن رئیس‌جمهور در حال افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام در یکی دیگر از شهرهای کشورمون بود؛ این بار خوزستان.

 

 قدرشناسی ایذه‌ای‌ها
از رئیس جمهور

مصطفی رضایی با انتشار فیلمی از استقبال خوزستانی‌ها از رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت: خادمِ ملت در آغوش مردم قدرشناس ایذه.

 

افتتاح مجموعه صنعتی پاک‌چوب در شوش

علی فرحزادی از فعالان شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: دیروز جمعه در هشتمین سفر رئیسی به خوزستان مجموعه صنعتی پاک‌چوب در شوش افتتاح شد.
با کاشت ۱۰۲ میلیون اصله نهال اکالیپتوس و اشتغال ۷۰۰ نفر برای تأمین مواد اولیه خط تولید ام‌دی‌اف، ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول در منطقه میشه.

 

نمایشگاه صنعت هوانوردی ایران

محمدعلی سمیعی از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: اولین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با حضور ۱۰۰ شرکت فعال حوزه هوانوردی برپا شد. ‌دستاوردهای فناورانه، نمایش ‌پهپادها، توسعه ناوگان هوایی و ارتباط بخش صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان توی این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

 

با شایعات دلال‌ها گول نخورید

اسکندریوم از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: کدوم‌تون شایعه گرون شدن دلار بعد از انتخابات رو نشنیدید؟ سوپردلال‌ها برای سود شخصی‌شون با این شایعات تورم انتظاری درست می‌کنن؛ اگه مردم فریب‌شون رو نخورن و تو بازی‌شون وارد نشن جیب خودشون رو خالی و جیب دلال‌ها رو پر نمیکنن!

 

بانک مرکزی عراق فعالیت مجدد بانک ملی ایران را ابلاغ کرد

کانال ایبِنا رسانه بانک مرکزی در مطلبی نوشته است: بانک مرکزی عراق در نامه‌ای اعلام کرد که با توجه به تعهدات دوجانبه، تعلیق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور متوقف شد تا فعالیت بانک ملی در این کشور از سر گرفته شود.

جستجو
آرشیو تاریخی