در سفر دکتر رئیسی به منظور افتتاح چندین پروژه تولیدی و زیربنایی صورت گرفت

ارمغان رئیسی برای خوزستان

رئیس‌جمهور به منظور بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی، زیربنایی، تولیدی و خدماتی، در حوزه‌های آب، نفت، فولاد، سلامت و صنعت به استان خوزستان سفر کرد. دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه برای هشتمین بار در دوران ریاست دولت سیزدهم، برای افتتاح و بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، طرح غدیر به منظور آبرسانی به 26 شهر و هزار روستای استان خوزستان و تصفیه‌خانه شهر‌های شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین و همچنین طرح آبرسانی به شهر‌های دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک به استان خوزستان سفر کرد.
در این سفر عملیات اجرایی طرح آب فدک با هدف آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهر‌های ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و 690 روستای منطقه نیز آغاز می‌شود و طرح‌های آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از 1700 روستای دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسند. افتتاح چندین طرح فولادی از جمله کارخانه فولاد زمزم 3 نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه دکتر رئیسی به خوزستان هستند.
 
 قول مساعد رئیس‌جمهور برای حل مشکل نیشکر هفت‌تپه در دیدار با نماینده کارگران
رئیس‌جمهور در جریان حضور در شرکت پاک چوب شوش با تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه (به عنوان نماینده مجموعه کارگران) دیدار و ضمن شنیدن دغدغه‌های آنها، برای رفع مشکلات و همچنین واگذاری قطعی این شرکت به صنایع جانبی قول مساعد و پیگیری جدی داد.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که برای افتتاح طرح مهم پاک چوب به شوش رفته بود با مشاهده جمعی از کارگران در ورودی شرکت پاک چوب، با این افراد دیدار و به معاون اجرایی و رئیس دفتر خود مأموریت دارد ضمن شنیدن مسائل، مطالبات کارگران را بررسی و پیگیری کنند.
رئیس‌جمهور در سفر یک‌روزه خود به خوزستان به‌دلیل فشردگی برنامه‌ها، امکان حضور در جمع کارگران هفت‌تپه را نداشت، ولی دستور داد تا محسن منصوری معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در جمع این کارگران حاضر شده و با آنها گفت‌و‌گو کند، این دستور آیت‌الله رئیسی موجب شور و شعف کارگران و سر دادن شعارهایی در حمایت از رئیس دولت سیزدهم شد.
در همین ارتباط، محسن منصوری معاون اجرایی و غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با حضور در جمع کارگران هفت تپه، در فغضایی صمیمی و دوستانه با شنیدن دغدغه و مطالبات کارگران، نسبت به پیگیری خواسته آنها برای واگذاری قطعی شرکت هفت‌تپه به شرکت صنایع جانبی نیشکر قول مساعد و پیگیری دادند.

جستجو
آرشیو تاریخی