صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بورس
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و هفده - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و هفده - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

تصاویری برای یادآوری تفاوت واقعیت از جعل

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در توئیتی نوشت: تصاویر استقبال باشکوه مردم ایذه از رئیس‌جمهور یک‌بار دیگر تفاوت واقعیت و جعل را یادآوری می‌کند. سال گذشته برساخت دروغین رسانه‌های ایران‌ستیز از ایذه یک تصویر جنگی و مخالف نظام بود، مثل همان تصویر خنده‌داری که در این رسانه‌ها هر شب کشور سقوط می‌کرد!

 

مردم به حل مشکلات
با تلاش دولت امید دارند

مینا رشیدی از کاربران شبکه اجتماعی x  در صفحه خود نوشت: روزگار سخت می‌گذره ولی مردونه می‌گذره، برای مردمی که هنوز امید دارن به دولت تا با تلاش و پیگیری‌های مستمرش مشکلات رو به حداقل برسونه. آقای رئیسی! مردم دلسوزی فیک و اصل رو خوب تشخیص می‌دن و همه جوره پای کارت موندن. قدر این مردم رو بدونید که شایسته بهترین‌ها هستن!

 

محموله تسلیحاتی
هدیه‌ امریکا به زنان فلسطینی!

فائزه زمانی از فعالان رسانه‎‌ای در توئیتی نوشته است: امریکا که این روزها ۳ بار قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه را وتو کرده و همدست اسرائیل در شهادت بیش از ۸ هزار زن شده است، روز ۸ مارس را با حفظ ژست حقوق بشری برای زنان کشورش جشن می‌گیرد و برای زنان فلسطینی هم صدها محموله تسلیحاتی هدیه می‌فرستد که قاتل جان خودشان و کودکانشان شود.

 

دولت سیزدهم است!

آمارتان را باید به روز کنید

سید مصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه‌ای در واکنش به مطلب روزنامه سازندگی با تیتر خاموشی موتور اقتصاد ایران در توئیتی نوشت:
-رشد اقتصادی پاییز ۵.۱ درصد
-در گروه نفت رشد ۲۱.۸ درصدی ثبت شده که این رشد نسبت به سال گذشته دو برابر بوده
-رشد اقتصادی ۹ماهه ۶.۶۸ درصد
- نرخ تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در پاییز: ۳.۴ درصد
-رشد سرمایه‌گذاری در ماشین‌آلات: ۶.۲ درصد
یکی به مسعود نیلی بگه پاشو، دولت روحانی تموم شده!

 

کم‌رنگ کردن حضور ایران در بازار عراق  جواب نداد

ساناز نوری، فعال رسانه‌ای در توئیتی در صفحه خود نوشت: یک ماه قبل در رسانه‌ها شانتاژ شد، بانک ملی ایران در عراق بسته شده اما بانک مرکزی عراق اخیراً اعلام کرده تعلیق فعالیت بانک ملی منتفی شده! به نظر می‌رسه این اقدام بیشتر فشاری بود از سوی امریکایی‌ها جهت کمرنگ‌کردن حضور ایران در بازار عراق که با اعتراض ایران و پیگیری سفارت به نتیجه نرسید.

 

دستاوردهای سفرهای استانی رئیس‌جمهور

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران در توئیتی در صفحه خود نوشت: رئیس‌جمهور پس از سفر به سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه هفته گذشته، روز جمعه برای هشتمین‌بار به استان خوزستان سفر کرد. افتتاح و بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، چندین طرح فولادی و طرح‌های متعدد در حوزه آب‌رسانی، از برنامه‌های این سفر بود.

 

رئیس‌جمهور پیگیر
حل مسائل خوزستان

سبحان برکتی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود نوشت: وقتی گفت اگه نیاز باشه ۷۰ بار هم به خوزستان سفر می‌کنم تا مشکلات مردم رو حل کنم کسی باورش نمی‌شد! اما رئیس‌جمهور برای هشتمین‌بار در دوسال اخیر وارد استان خوزستان شد. از این حجم از سفرهای رئیسی به خوزستان تو ژاپن برق تولید می‌کنن!

 

موفقیت دولت سیزدهم
در احیای خلیج گرگان زبانزد شد

سِد وحید از کاربران شبکه اجتماعی x در صفحه خود نوشت: نشریه علمی ساینس امریکایی از موفقیت دولت سیزدهم در احیای خلیج گرگان میگه. ولی خب بعضی از نشریه‌های خودمون مشغول سیاه‌نمایی در مسائل مختلف کشورن!

 

تحلیلی بر یک مطلب پر حاشیه

محمد عنایتی نجف‌‌آبادی فعال رسانه‌ای در واکنش به مطلب مسعود براتی در توئیتی نوشت: مهم‌ترین ایراد تحلیل مسعود براتی مسأله‌ای است که اتفاقاً مورد انتقاد شخص مسعود براتی است. در این تحلیل صرفاً اثرگذاری ابزار تحریم مورد بحث قرار گرفته حال آنکه مهم‌ترین سؤال این است که آیا تنها ابزار ترامپ علیه ایران در صورت نشستن بر مسند ریاست جمهوری امریکا تحریم است؟

 

افتخاری دیگر از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

احمد قصری از فعالان رسانه‌ای در توئیتی نوشت: بعد از سال‌ها کار با تجهیزات صدا و تصویر اصلاً فکر نمی‌کردم که یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی بتونه از این نوع دستگاه‌ها مثل دستگاه میکسر بسازه! درحال حاضر ژاپن تنها تولیدکننده این تجهیزات در آسیا است و سالانه میلیاردها دلار از این راه درآمد دارد.

 

خداحافظی با سوخت‌های فسیلی!

کانال خط انرژی در مطلب نوشته است: طبق گزارش سازمان مؤسسه استاتیستا، اتحادیه اروپا باوجود رویاپردازی درباره پایان عصر نفت و گاز، همچنان اتکای اصلی خود را بر سوخت‌های فسیلی قراره داده است.

جستجو
آرشیو تاریخی