صفحات
  • صفحه اول
  • رویداد
  • گفت و گو
  • کلان
  • انرژی
  • راه و شهرسازی
  • بازار سرمایه
  • بازار
  • صنعت و تجارت
  • کشاورزی
  • کار و تعاون
  • صفحه آخر
شماره دویست و نوزده - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران اقتصادی - شماره دویست و نوزده - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

دورهمی در x

دشمن در حال برنامه‌ریزی
برای بهم ریختن بازار ارز است

کانال ایبِنا رسانه بانک مرکزی در مطلبی به نقل از سردار رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی نوشته است: امسال بیش از ۵۰ مورد عملیات علیه دلالان ارزی و کسانی که در معاملات فردایی فعالیت می‌کنند، انجام دادیم و ده‌ها نفر را بازداشت کردیم، دشمن در حال برنامه‌ریزی برای بهم ریختن بازار ارز است.

 

تکنیک قدیمی!

کانال خط انرژی در واکنش به صحبت‌های اخیر ترامپ در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ، در نقد سیاست‌های دولت کنونی ایالات متحده درباره ایران گفت: «بایدن ایران را ثروتمند کرد و باعث ایجاد مشکلاتی در کل منطقه شد» در پیش از انتخابات ۲۰۱۶ هم در نقد دولت اوباما مدام از بحث باج به ایران صحبت می‌کرد و توافق هسته‌ای با ایران را شرم‌آور می‌دانست!

 

ارومیه زیبا

کاربری با نام توئیتر انقلابی با انتشار چند عکس از دریاچه ارومیه در صفحه خود نوشت: دریاچه ارومیه زیبا دوباره جان گرفت...

 

با خودباوری، ناممکن‌ها ممکن می‌شود

محمدعلی سمیعی از فعالان فضای مجازی در توئیتی در صفحه خود نوشت: بزرگترین سازه آبگیر و آبگذر دریایی جهان‌ در چابهار‌ افتتاح شد.
با اتمام عملیات ساخت، شناورسازی و نصب بزرگترین سازه آبگیر و آبگذر دریایی جهان در چابهار، گامی دیگر در راستای تحقق وعده دولت برای انتقال آب دریای عمان به استان‌های شرقی کشور محقق شد.

 

۸۲ درصد درآمدهای بودجه کشور محقق شد

سیدمصطفی موسوی‌نژاد از فعالان رسانه در توئیتی به نقل از احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی نوشت: براساس تازه‌ترین گزارش خزانه‌داری کل کشور در پایان بهمن، شاهد تحقق ۸۲درصد درآمدهای مصوب بودجه هستیم که نسبت به سال گذشته ۳۷درصد رشد را نشان می‌دهد. در بخش بودجه عمرانی تا پایان بهمن، پرداخت بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته ۷۹درصد رشد داشته است.

 

مجلس باید به قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی توجه ویژه داشته باشد

زینب قیصری فعال حوزه اقتصاد در پی خبری که سیداحسان حسینی درباره امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی توئیت کرده بود، نوشت: فشارافزایی میادین مشترک پارس جنوبی و گسترش مایع‌سازی گاز طبیعی، نه‌تنها باید در صدر اولویت‌های وزارت نفت قرار بگیرد بلکه به گواه آینده‌پژوهان، از نان شب هم برای کشور واجب‌تر است.
خوب است کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم گزارش پیشرفت این مگاپروژه‌ها را به‌صورت مستمر با مردم در میان بگذارد.

 

کمبود برق کشورهای همسایه برای ایران بازار 18.6 میلیارد دلاری ایجاد کرد

محمد عنایتی نجف‌ آبادی خبرنگار حوزه انرژی با انتشار نموداری از تراز برق کشورهای منطقه در توئیتی نوشت: یک نگاه این است که برق را صرفا محدود به تامین نیاز داخل بدانیم، نگاه دوم این است که از برق یک کارت قوی برای بازی جهان جدید بسازیم. این وسط، کمبود برق کشورهای همسایه یک بازار 18.6 میلیارد دلاری را ایجاد کرده که ایران می‌تواند بازیگر اصلی آن باشد و نقش جدیدی در غرب آسیا بپذیرد.

 

رئیسی پرچمدار انجام
پروژه‌های نیمه‌تمام کشور

احمد قصری، فعال رسانه‌ای در در توئیتی نوشت: علت ترافیک هر هفته مسیر منجیل - رودبار هرچی که بود باعث شده بود مسیر کمربندی رودبار نیمه‌تمام رها بشه! حالا رئیسی که این روزها پرچمدار انجام پروژه‌های نیمه‌تمام کشور شده، بعد از ۲۷ سال این مسیر مهم رو هم به اتمام رسوند تا دیگه یه همچین صحنه‌هایی تو این مسیر نبینیم.

 

رشد ۲۶ درصدی تأمین ارز دارو
و تجهیزات پزشکی

سینا احدیان، فعال رسانه‌ای در توئیتی در صفحه خود نوشت: بانک‌مرکزی از ابتدای امسال تاکنون برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعاً ۴.۳ میلیارد دلار ارز تأمین و پرداخت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۶درصدی داشت.

 

اعلام جنگ رسمی بریکس با دلار

علی فرحزادی از کاربران فعال در فضای مجازی در توئیتی نوشت: اعلام جنگ رسمی بریکس با دلار و هژمونی غرب با عملیاتی شدن پیشنهاد ایران مبنی بر راه‌اندازی سامانه مستقل پرداخت عملیاتی شد! بالاخره یک روز در کتاب‌های تاریخ می‌نویسند طومار امپریالیسم جهانخوار با همت مردمانی از سرزمین پارس پیچیده شد.

جستجو
آرشیو تاریخی