تصمیمی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نداریم

وزیرراه و شهرسازی گفت: یکی از تقاضاهای شبکه‌ حمل و نقلی افزایش قیمت‌ نرخ بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس است اما هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است و هرگونه افزایشی موکول به سال آینده خواهد بود.
مهرداد بذرپاش در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۵۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای هستیم که رکورد بی‌سابقه‌ای است و نشان می‌دهد اقدامات دولت برای رشد ترانزیت به عنوان یکی از پایه‌های اصلی تولید ثروت برای کشور به نتیجه رسیده است. وی افزود: در کنار توسعه زیرساخت‌ها، توسعه نرم‌افزارهای تردد آسان‌تر کالا و بار در مسیرهای مواصلاتی میان ایران و کشورهای همسایه رشد شتابانی گرفته و امید است بتوانیم تا انتهای سال ۱۴۰۳ این عدد را بیشتر کنیم تا نقش جدی در اقتصادی ملی کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در احکام برنامه مسئولیت بخش ترانزیت و لجستیک برعهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده شده است و منتظر هستیم برنامه ابلاغ شود. وی افزود: بیش از ۵ هزار و ۲۳۰ مسکن مهر در شهر پردیس پنجشنبه ۲۴ اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد و در راستای اتمام مسکن‌ مهر باقی‌مانده از گذشته که یکی از تعهدات دولت بود این کار انجام خواهد شد و این مسیر باز هم ادامه دارد که امید است تا پایان دولت این پروژه‌ها تعیین تکلیف شود و دیگر متقاضی باقی نماند.
جستجو
آرشیو تاریخی