الگوی مصرف آب هر خانوار تهرانی 12 مترمکعب در ماه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از پرداخت جایزه خوش‌مصرفی به مشترکان این شرکت خبر داد.
محسن اردکانی با دعوت از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران به صرفه‌جویی حداقل 10 درصدی مصرف آب برای گذر بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش رو، گفت: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده، مشترکان پرمصرفی که مصارف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند، به ازای هر مترمکعب مصرف کمتر از الگوی تعیین‌شده، جایزه خوش‌مصرفی به صورت بستانکاری در قبوض آنان لحاظ می‌شود.
وی الگوی مصرف تعیین شده برای هر خانوار تهرانی را 12 مترمکعب در ماه اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون مشترکانی که الگوی مصرف تعیین‌شده را رعایت می‌کنند، در صورت کاهش مصارف خود، بیش از دو برابر مبلغ پرداختی قبلی جایزه خوش‌مصرفی دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران سپس درباره آخرین وضعیت تأمین آب شهروندان و مشترکان این شرکت، اظهار داشت: امسال چهارمین سال پیاپی خشکسالی را سپری می‌کنیم و یک ناترازی بین منابع و مصارف به علت خشکسالی‌های گذشته وجود دارد اما توانمندی‌ها و مجاهدت‌ها و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران شرکت جبران‌کننده ناترازی موجود است. وی گفت: در سال‌های گذشته، هوا به تدریج گرم می‌شد و سامانه‌های توزیع که برای فصول گرم و سرد دارای تنظیمات فنی متناسب با شریط آب و هوایی هستند، به تدریج برای شرایط جدید آب و هوایی آماده بهره‌برداری می‌شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی