پاداش یک میلیون تومانی به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز

 
مدیرعامل شرکت توانیر از افزایش قابل توجه پاداش شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیر مجاز رمزارز در کشور خبر داد.
مصطفی رجبی مشهدی، اظهار داشت: شناسایی و معرفی متخلفان مراکز غیرمجاز تولید رمزارز از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشمول دریافت پاداش و حق کشف هست که از ٢٢ اردیبهشت امسال اجرایی شده است.
وی ضمن هشدار به عوامل مراکز غیرمجاز عنوان کرد که پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز در دو مرحله پرداخت می‌شود و اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌توانند نسبت به اعلام موارد مشکوک در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir و در بخش ثبت گزارش رمزارز غیر مجاز اقدام کنند.
رجبی مشهدی، با اشاره به افزایش ٢ برابری سقف پاداش کشف ماینر غیر مجاز در دوایر دولتی توضیح داد: مرحله نخست پاداشها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز است که تا سقف ٢٥ میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف 50 میلیون تومان برای معرفی ماینرهای غیرمجاز در مراکز دولتی و غیردولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده و طی ١٥ روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می‌شود.
رجبی مشهدی محاسبه بخش دوم پاداش‌ها را متناسب با مدت و میزان استفاده غیرمجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز‌ارز عنوان کرد که بیش از یک سوم این بخش از پاداش‌ها طی مدت 40 روز به عامل شناسایی کننده و الباقی به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی