اخبار

رهبر انقلاب:
راه مبارک تولید نوشت‌افزار ایرانی را
با قوت ادامه دهید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانستند و خواستار ادامه این مسیر شدند. جمعی از تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی در نامه خود، گزارشی از دستاورد‌های جدید و موفقیت‌های کسب شده سال گذشته در این عرصه را به رهبر انقلاب ارائه کرده بودند.
متن پاسخ رهبر انقلاب که صبح پنجشنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با نخستین گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایران (هم‌نوشت) در محل برگزاری این همایش منتشر شد، به شرح زیر است:
بسمه تعالی
 با سلام رهاورد تلاش و همت شما در تهیه نوشت‌افزار ایرانی، بار دیگر موجب خرسندی و سپاس از دست‌اندرکاران شد. راه مبارکی است، با قوت ادامه دهید، با توفیق الهی.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این هم در ۸ بهمن ۱۴۰۰ در پیام دیگری به آیین پاسداشت نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت نوشت‌افزار را برای هر کشوری مایه افتخار توصیف کرده بودند.

 

 

رهبر انقلاب:
مجاهدت واقعی، همکاری نهاد‌های اطلاعاتی درهمه سطوح است
رهبر انقلاب برای نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، پیامی صادر کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات تأکید کردند: مسأله اطلاعات یکی از مسائل مهم کشور است و یکی از ضعف‌های ما در ارتباط با دستگاه‌های اطلاعاتی، عدم تفاهم بین این مجموعه‌هاست. اگر آقایان می‌خواهند در راه خدا مجاهدت کنند، جهاد آنها این است که این تفاهم در همه رده‌ها پیاده بشود. امروز اگرچه در رأس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه سطوح پیاده کنند. نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب و هم‌افزایی و هم‌گرایی بین دو نهاد انقلابی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ با قرائت پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در مشهد مقدس برگزار شد.

 

در نشست با نمایندگان استانی شبکه گروه‌های جهادی
مخبر: دولت با تمام توان
از فعالیت‌های جهادی حمایت می‌کند
معاون اول رئیس جمهور در نشستی با نمایندگان استانی شبکه گروه‌های جهادی تیپ مستضعفین تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال راهی جز به صحنه درآوردن مردم با کمک گروه‌های جهادی وجود ندارد. محمد مخبر پنجشنبه در این نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نقش گروه‌های جهادی برای کمک به دولت بیشتر از گذشته احساس می‌شود، تأکید کرد: جریان جهادی به عنوان فرزند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته نقشی بسیار مهم در کمک به مسائل کشور داشته است. معاون اول رئیس جمهور روحیه ایثار، کمک به مردم برای رضای خدا و عدالتخواهی را مهمترین ویژگی‌های جریان جهادی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تأکید کرد دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد. وی با اشاره به ایجاد شبکه استانی مجموعه‌های جهادی در سرتاسر کشور گفت: باید این شبکه استانی به شبکه‌های شهری و بویژه روستایی گسترش یابد تا به عنوان یک ابزار مهم در دستگاه‌های استانی و محلی در شناسایی و حل مشکلات هر منطقه بکارگیری شود. معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تغییر راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی از تهدید نظامی به جنگ اقتصادی افزود: دولت توانست با نگاه و رویکرد جهادی مشکلات کشور را از زمان روی کار آمدن دولت از پیش رو بردارد. مخبر با اشاره به نامگذاری سال‌جاری تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: معظم له علاوه بر ارائه این راهبرد کمّی مردمی‌سازی اقتصاد را نیز به عنوان یک راه‌حل برای برون رفت از مشکلات و تحقق این راهبرد اعلام کرده‌اند. وی خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نیروهای جهادی مخلص محقق نمی‌شود و گروه‌های جهادی سرمایه دولت برای به صحنه آوردن مردم در همه ابعاد هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی