وزیر ارتباطات: روزهای آینده بسته اینترنت جبرانی به تمام مردم هدیه می‌شود

وزیر ارتباطات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و در پاسخ به سؤالات برخط شهروندان گفت: بسته اینترنت جبرانی در روزهای آینده به تمام مردم هدیه داده می‌شود.
عیسی زارع‌پور در ابتدای این جلسه گفت:  این پاسخگویی را برای خود فرصت می‌دانیم که بی‌واسطه پاسخگوی نقطه نظرات مردم باشیم. حداقل روزی نیم ساعت وقت خود را صرف پاسخگویی مردم در فضای مجازی می‌کنم.
هموطنی از افزایش تعرفه‌های اینترنت انتقاد کرد و از وزیر ارتباطات درخواست کرد این موضوع را پیگیری کند. زارع‌پور در ادامه گفت: ما حتماً پیگیر افزایش کیفیت اینترنت هستیم ولی تعرفه‌های اینترنت از سال ۹۶ تغییر نکرده و ثابت مانده بود.
وی افزود: بخش خصوصی برای سرپا نگه داشتن شبکه خود و افزایش کیفیت اینترنت نیاز به منابع دارد، تعرفه‌ها نیز از سال ۹۶ ثابت مانده بود. گرچه ما در نهایت سمت مردم و طرفدار حقوق آنها هستیم و پیگیر افزایش کیفیت خواهیم بود. وی افزود: ا‌ن‌شاءالله بزودی سامانه‌ای راه‌اندازی می‌کنیم که وضعیت شبکه و کیفیت اینترنت را مداوم به مردم نشان خواهیم داد. زارع‌پور در بخش دیگری تأکید کرد: بسته اینترنت جبرانی در روزهای آینده به تمام  مردم هدیه داده می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی