حسینی: لایحه بودجه‌ در شورای نگهبان و مجمع تشخیص در دست بررسی است

معاون‌ پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه بودجه‌ هم در شورای نگهبان و هم در مجمع تشخیص در دست بررسی است. سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش جداول و جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ طی دوهفته پایانی اسفند به مجلس ارسال می‌شود.
نامزدهای این دور از انتخابات متشکل از چهره‌های مختلفی از اساتید، پزشکان، مدیران و نمایندگان ادوار است و جوانان باانگیزه‌ای نیز در صحنه حضور دارند.
وی افزود: دولت و تمامی دستگاه‌ها به افزایش مشارکت کمک خواهند کرد و به طور قطع با شروع تبلیغات محیطی و مناظره‌های صدا وسیما مردم با دیدگاه‌های این افراد آشنا می‌شوند و امید است که شاهد انتخابات خوبی باشیم.
معاون‌ پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند و به نوعی ۷۵ درصد از نامزدها متشکل از چهره‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب تأیید شده‌اند.
حسینی با تأکید بر اینکه مجلسی که با پشتوانه قوی مردم باشد به طور قطع در حل مشکلات کشور و کاهش مشکلات تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه‌ هم در شورای نگهبان و هم در مجمع تشخیص در دست بررسی است، زیرا در برخی موارد نمایندگان اصرار ورزیدند و امید است طی این دوهفته باقی مانده به نتیجه نهایی برسد.

جستجو
آرشیو تاریخی