اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی باید توجیه‌پذیر باشد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری، تولیدی و صنعتی که در هر نقطه از کشور و استان اجرا می‌شود باید براساس نیازها، شرایط و قابل توجیه باشد.
به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی در کارگروه ویژه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که شامگاه جمعه چهارم اسفندماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: در هر استان باید اجرای هر طرح براساس سیاست‌های اقتصادی دولت، نیاز مردم و مناطق تعریف و با همکاری بخش خصوصی و حمایت دولت اجرایی شود.
وی با قدردانی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یزد ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه، یزد باید در بررسی مجوزها در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید نیازها و مطالبات استان را مد نظر قرار دهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها، نقش مهم و اثربخش است و تاکنون با همکاری خوب اعضا و واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات خوبی انجام شده و نگاه دولت رفع مشکلات و تحقق رونق تولید و اشتغال است.
خاندوزی به اهمیت بخش صنعت و کشاورزی در کنار رسیدگی به شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: ارائه تسهیلات و کمک به حل مشکلات واحدهای مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که هم در سطح استان‌ها و هم در سطح کلان پیگیری می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی