پیگیر رفع نیازهای ارزی بخش صنعت هستیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت به منظور تحقق اهداف نظام در عرصه تولید و کمک به واحدهای صنعتی به دنبال رفع نیازهای آنها از جمله ارزی می‌باشد.
به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی در جمع مدیران اقتصادی بخش‌های دولتی و خصوصی استان یزد در محل استانداری افزود: موضوع مولد‌سازی دارایی‌های مازاد دولت باید در اولویت استان‌ها قرار گیرد که انجام آن به نفع مردم، کشور، تولید و اشتغال است.
وی گفت: نرخ ارز در بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسیم و هدف دولت همان روش‌های توافقی است و از همه ابزارها باید در این ارتباط استفاده شود.
وی اظهار داشت: شاه بیت در حوزه اقتصادی موضوع پایان دادن به رکورد تورمی سنوات گذشته است و تا رسیدن به اهداف بلندمدت در این مسأله اقدام لازم با همکاری بخش‌های مختلف در کشور صورت خواهد گرفت.
خاندوزی گفت: به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام و جمهوری اسلامی، همه تلاش ما برون‌رفت از تورم سال ۹۰ است و دولت در دو سال اخیر با همکاری بخش خصوصی اقدامات خوبی انجام داده است.
خاندوزی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری خارجی به رغم تحریم‌ها در پایان امسال به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد ولی با وجود این برای سال آینده برای کنترل تورم اقدامات لازم و مناسب با همراهی و همکاری بخش‌های مختلف انجام می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی