کنسرسیوم پروژه فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی تشکیل شد

تفاهمنامه خدمات و فعالیت‌های پروژه فشار افزایی میدان گازی پارس جنوبی امضا شد.
در سومین روز از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهمنامه همکاری انجام خدمات و فعالیت‌های پروژه‌های فشار افزایی میدان مشترک پارس جنوبی میان شرکت تأسیسات دریایی، شرکت OTC، شرکت پارس کیهان و تاپکو به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران؛ در مراسم امضای این تفاهمنامه، امیررضا داستان نریمان سرپرست بازاریابی شرکت تأسیسات دریایی گفت: به دلیل مشکلات و اهمیت موضوع ناترازی گازدرکشور، تصمیم بر اجرای پروژه فشارافزایی توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی، پارس کیهان، تاپکو و OTC گرفته شد.
وی افزود: طبق جلساتی که با شرکت‌های همکار برگزار شد، مسائل فنی مورد بررسی قرارگرفت تا مشارکت مربوطه در این زمینه صورت بگیرد.
به گفته وی این کنسرسیوم بر اساس شرح کار پروژه فشارافزایی و انجام فعالیت‌های مرتبط با آن تعریف شده است.
وی، به توانایی و ظرفیت‌های شرکت تأسیسات دریایی در یارد خرمشهر و ناوگان مجهز و ظرفیت‌های بالا در عملیات نصب سکوهای دریایی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت پارس کیهان نیز به دلیل ظرفیت و توانمندی در پروژه‌های نفت و گاز کشور، شرکت تاپکو در ساخت تجهیزات و توربو کمپرسور و شرکت OTC در مهندسی و ساخت کمپرسورها و توربین‌های مورد نیاز در پروژه فشارافزایی به این کنسرسیوم وارد شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی