گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور

معاون وزیر نفت در امور گاز از گازرسانی به ۶ هزار و ۵۰۰ روستای کم‌برخوردار و سخت‌گذر کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.
مجید چگنی ضمن تبریک دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: استان مازندران، استان علویان است و پیش از انقلاب، زمان دفاع مقدس، در دفاع از حرم و دیگر عرصه‌ها مانند انتخابات مختلف همواره پیشگام بوده و سوابق درخشانی دارد که نشان از وجود مردم غیور، شهیدپرور و قهرمان این خطه است.
وی به افتخارات لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای این استان افتخار کشور هستند و رشادت‌های آنان قابل توصیف نیست، باید قدر آنها را بدانیم و برای این مردم همیشه در صحنه، خالصانه خدمتگزاری کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، تصریح کرد: نقطه عطف کار شرکت‌های گاز، فصل سرما و زمستان است؛ بر همین اساس، پارسال از ۸۵۰ میلیون مترمکعب تولید گاز روزانه، بیش از ۷۵۰ میلیون مترمکعب آن به بخش خانگی تزریق شد.
چگنی به اقدام‌های جهادی و زحمات شبانه‌روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران به‌منظور خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۶ هزار و ۵۰۰ روستای محروم و سخت‌گذر گازرسانی شده است، همچنین به ۵۰ شهر، ۲۰ نیروگاه، بیش از ۲۰ هزار صنعت جزء و چند هزار صنعت عمده نیز در این دو سال و نیم گازرسانی شد که این موضوع تنها با اقدام‌های جهادی تلاشگران باانگیزه و متعهد این عرصه انجام شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی