تخصیص سوخت ناوگان دیزلی براساس حمل برخط اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی گفت: طرح تخصیص سوخت ناوگان دیزلی بر اساس اسناد حمل برخط برای جلوگیری از صدور بارنامه‌های جعلی اجرا می‌شود.
جعفر سالاری نسب افزود:طرح تخصیص سوخت ناوگان دیزلی بر اساس اسناد حمل برخط با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌منظور جلوگیری از صدور بارنامه‌های جعلی و صوری اجرا می‌شود.
او افزود: انتظار می‌رود اجرای طرح اختصاص سوخت خودرو‌های دیزلی بر اساس اسناد حمل، در گام نخست مانع هدررفت روزانه حداقل ۵ میلیون لیتر نفت‌گاز شود.
به گزارش چابک آنلاین، سالاری نسب افزود: بارنامه‌های صوری مشکلی است که در کشور در حوزه مصرف نفت‌ و گاز ناوگان حمل‌ونقل داشتیم و باعث انحراف چشمگیر سوخت شده است؛ بنابراین تصمیم بر آن شد که سوخت در مسیر تعیین شده و تنها براساس اسناد حمل در جایگاه‌های مسیر اختصاص یابد؛ بنابراین کارت سوخت این ناوگان در جایگاه‌های غیر از مسیر فعال نخواهد بود. امیدواریم از خردادماه این طرح عملیاتی شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی سامانه این طرح و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان حمل و نقل جاده‌ای و راهداری بتوانیم سوخت را در مسیر توزیع کنیم. نظارت در این طرح سوخت به صورت سیستمی و از طریق دوربین‌های راهداری امکان پذیر است.
جستجو
آرشیو تاریخی