کاهش قیمت خودرو در بازار

در بازار خودرو قیمت برخی محصولات ایران خودرو کاهش یافت به طوری که قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۵ میلیونی یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان و قیمت تارا اتوماتیک با کاهش ۵ میلیونی به ۹۲۵میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز ۷۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و پژو ۲۰۶ تیپ سه با افت ۵ میلیونی ۶۳۳ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت دیگر محصولات نیز کاهشی بوده به طوری‌که رانا ۶۲۵ میلیون تومان شد و هایما اس هشت با کاهش ۲۰ میلیونی یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.
از طرف دیگر قیمت دنا پلاس اتوماتیک یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان شد که افت ۱۰میلیونی داشت و قیمت دنا دنده‌ای نیز با افت ۱۵ میلیونی ۹۰۰ میلیون تومان شد . پژو پارس در بازار یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۸۱۴ میلیون تومان شد و قیمت سمند به ۷۷۰ میلیون تومان رسید. اما در میان محصولات سایپا قیمت شاهین اتوماتیک ۸۲۵ میلیون تومان، شاهین دنده‌ای ۶۸۰ میلیون تومان  وکوییک اتوماتیک ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد. 
از طرف دیگر اما ساینا اتوماتیک ۵۰۰ میلیون تومان شد و قیمت پراید وانت به ۳۴۰ میلیون تومان رسید، اطلس سایپا با افت ۲ میلیونی ۵۶۳ میلیون تومان قیمت خورد.
جستجو
آرشیو تاریخی