اخبار

معامله بیش از یک میلیارد دلار در مرکز مبادله ارز
مجموع ارز معامله شده به صورت حواله طی 7 روز معاملاتی گذشته معادل هزار و 38 میلیون دلار بوده است. به گزارش فارس، یکی از سیاست‌های بانک مرکزی در دوره جدید مدیریت این بانک، تأسیس مرکز مبادله ارز و طلا بوده است. یکی از کارکردهای این مرکز، عرضه ارزهای صادراتی به صورت نقد و حواله بوده است.
مجموع عرضه ارز به صورت حواله در سامانه نیما، روز یکشنبه مورخ 29 مرداد ماه 1402 معادل 221 میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده به صورت حواله معادل 183 میلیون دلار بود.
مجموع عرضه ارز به صورت حواله در سامانه نیما، روز شنبه مورخ 28 مرداد ماه 1402 معادل 194 میلیون دلار و مجموع ارز معامله شده به صورت حواله معادل 155 میلیون دلار بود. طی هفته گذشته نیز در مرکز مبادله ارز و طلا مجموع 960 میلیون دلار ارز عرضه شده است که از این میزان 700 میلیون دلار نیز معامله انجام شده است.
طی هفت روز معاملاتی گذشته نیز هزار و 375 میلیون دلار ارز در این مرکز عرضه شده است که از این میزان هزار و 38 میلیون دلار معامله انجام شده است.

 

راه‌اندازی واحد مشاوره مالیاتی در ادارات امور مالیاتی تا پایان شهریور
معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از آماده‌سازی ادارات امور مالیاتی جهت راه‌اندازی واحد مشاوره مالیاتی تا پایان شهریورماه سال‌جاری خبر داد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، محمدتقی پاکدامن معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: در اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر پیاده‌سازی واحد مشاوره مالیاتی در ادارات کل امور مالیاتی و به منظور پاسخگویی به ایشان، از ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور خواسته شد تا پایان شهریورماه سال‌جاری با اختصاص نیروی انسانی متخصص و مجرب و فضای اداری مناسب، اقدامات لازم برای راه‌اندازی واحد مشاوره مالیاتی در ساختمان‌های آن اداره کل (مرکز استان و شهرستان‌های بزرگ) انجام شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی