دوره همی در x

 پاسخ دندان‌شکن آقای رئیسی درباره تبادل زندانی

میرزایی یکی از کاربران رسانه‌ای در صفحه‌اش نوشت: رسانه جمهوری‌خواه: بازم گروگان می‌گیرین؟!
رئیس‌جمهور مقتدر ایران: ما گروگان نمی‌گیریم، مجرم می‌گیریم و مجازاتش را انساندوستانه بخشیدیم و با بچه‌های خودمون که گروگان گرفتید، مبادله کردیم:)
آقای امریکا کافر همه را به کیش خود پندارد.

 

معامله دو سر برد

الیاس توکلی از فعالان رسانه‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی x نوشت: هم یه تعداد سالمند دادیم رفت که نگهداری ازشون سخت بود، هم پولای بلوکه شدمون آزاد شد و ۵ نفر شهروند ایرانی آزاد شدن، به این میگن معامله دو سر برد.

 

انتقاد کنید اما به‌حق

ســـــــــــــــــیدمصطفی موسوی‌نژاد یکی از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: دکتر نیلی در مقاله‌ای از وضعیت مدیریت بانک مرکزی در حوزه نقدینگی و پایه پولی انتقاد کرده و آن را بشدت نامنظم توصیف کرده! این درحالی است که رشد نقدینگی در این دولت از ۴۲,۸ درصد در مهر ۱۴۰۰ به ۲۶,۹ درصد در مرداد امسال کاهش یافته است. همچنین رشد پایه پولی به‌دلیل تزریق پول پرقدرت به اقتصاد نبوده بلکه به‌دلیل افزایش نسبت سپرده قانونی و کاهش ضریب فزاینده نقدینگی این اتفاق رخ داده است.
از سوی دیگر عمده علت رشد بدهی دولت به نظام بانکی، انتقال ۱۶۰ همت از مطالبات بانک سپه از ادغام چند مؤسسه است، نه استقراض دولت از بانک‌ها.

 

دولت یکساله نیست، ۸ ساله است

یکی از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: کاش به آقای نوبخت بگوییم، دولت یکساله نیست، ۸ ساله است: متوسط رشد اقتصادی ۸ساله زیر یک‌درصد، رکوردشکنی تورم تحویلی ۵۹,۳ درصد هنگام تحویل دولت، ثبت رکورد بی‌سابقه رشد نقدینگی ۴۲,۸ درصد در مهر ۱۴۰۲؛ ضمناً پایین‌ترین نرخ بیکاری ۲۰ سال اخیر در دولت فعلی با ۸,۲ درصد ثبت شده!

 

دولت براندازان

حمیدرضا بیانی  از فعالان رسانه‌ای در صفحه خود نوشت: مهمترین موضوع در مبادلات بانکی منابع مسدود شده ایران که خبرش منتشر شد، تمام پرداخت‌ها از طریق # سوئیفت انجام شد.
قبول کنید دولت # روحانی، دولت براندازان بود.

جستجو
آرشیو تاریخی